قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در استخر پیش ساخته دریافت کنید

اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . به ویژه از آنجایی که یک پوشش ژله ای غیر متخلخل از سطوح آن محافظت می کند، تمیز کردن استخر فوق العاده آسان تر است. استخر های پیش ساخته از نظر قیمت یک مزیت بسیار عالی به شمار می روند و قیمت استخر پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های دیگر می باشد. استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته در گذشته ظاهر جذابی نداشتند، اما به لطف پیشرفت تکنولوژی، امروزه این استخرها نه تنها زیباتر و چشم نواز تر هستند، بلکه می توان آنها را دقیقاً به همان شکل و با همان امکاناتی که کارفرما نیاز دارد، ساخت.

بهره مندی از مقاومت و دوام بالا را می توان از دیگر مزایای استخر پیش ساخته برشمرد. بنابراین می توان با خیالی آسوده از داشتن این محصول لذت برد و ساعات خوشی را به وسیله آن به تفریحات آبی مشغول شد. استخر پیش ساخته گرد با پایه فلزی را می توان در محیط های مختلف نصب و راه اندازی نمود چرا که از مزیت های زیادی برخوردار است و امکان نصب بر روی سطح زمین و داخل زمین نیز وجود دارد. استخر پیش ساخته بدنه ای گرد دارد که جزو بدنه های مورد پسند تمامی سلیقه ها بوده است. استخر ایزی ست نیز یکی از ارزان ترین و در عین حال پرطرفدارترین مدلهای استخر پیش ساخته به شمار میرود که این محصولات عمدتاً ظاهر گرد یا بیضی داشته و از ابعاد کوچک تا نهایت پنج متری نیز میتوانید دست به انتخاب بزنید. این کمپانی هر ساله استخرهایی با ظاهر طرح دار را تولید میکند که بدنهای ضخیم داشته و در عین حال برای افرادی که قصد دارند تا طراحی شیکی را هم در ویلا یا خانه خود دراختیار داشته باشند گزینهای مناسب به شمار میرود. پس با توجه به ویژگی هایی که تا به حال در رابطه با این استخر دریافت کردید، توجه داشته باشید قبل از آنکه تصمیم بگیرید یک استخر بتنی بسازید و هزینه زیادی پرداخت کنید به این قابلیت ها دقت کنید.

Th is po​st has been created by GSA C on te᠎nt G enerator  D emov​er​si​on.

در ادامه بحث نیز سعی خواهیم کرد که مقایسه هر یک از این مدلها را دراختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل دست به خرید و انتخاب هر یک از این محصولات بزنید. اگر فکر کردهاید که کاربردهای این نوع استخرها همین دو مورد است، سخت در اشتباهید. در این مرحله می توان سازه استخر پیش ساخته را در محل مورد نظر قرار داد و محیط سازی استخر را انجام داد. از این رو می توان آن را برای استفاده در طول سال های زیاد خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. به همین خاطر است که افراد میتوانند از این استخر پیش ساخته در طی سال های زیاد لذت ببرند و استفاده از آن را اولویت تفریحات تابستانه خود قرار دهند. همانطور که می دانید استخرهای پیش ساخته عمدتاً دارای مدلهای گوناگونی هستند و این تنوع در مدل باعث شده تا شما در هنگام خرید بتوانید با دست باز از میان گزینههای موجود یک استخر پیش ساخته جدید و جذاب را خریداری کنید.

به علاوه، زمان نصب تنها چند روز تا حداکثر چند هفته طول می کشد و این بسیار سریعتر از روند ۳ تا ۶ ماهه ساخت استخرهای سنتی است. خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران با ارائه خدماتی همچون نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس که شامل متصل کردن میله های آهنی ضد زنگ بدنه استخر پیش ساخته و سر پا کردن استخر بر روی زمین که که در اندازه های بزرگ و کوچک انجام میشود , نصب پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته , نصب و راه اندازی نردبان , زیر انداز , شلنگ های ورورد و خروج آب استخر , تراز کردن استخر بر روی زمین , چروک گیری بدنه و کف استخر پیش ساخته , گارانتی پایه های استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس , مشاوره نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته اینتکس , تعمیر بدنه در صورت پاره شدن و سوراخ شدگی و کج شدن پایه های استخر و یا شکستگی پایه های استخر اینتکس , فروش لوازم و قطعات جانبی و مصرفی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب , تعمیر استخر پیش ساخته , فروش چسب اصلی اینتکس مخصوص تعمیرات استخر پیش ساخته و بسیاری دیگر از این خدمات پس از فروش اینتکس را انجام میدهد .برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای خرید استخر پیش ساخته یا با همکاران متخصص ما در قسمت خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس تعمیرات محصولات بادی و محصولات غیر بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن