نگه داشتن یک مرد در انتظار محاکمه در پشت میله های زندان و حتی پس از او قراردادی coronavirus - و سپس بازیافت - است 'بی رحمانه و غیر معمول' مجازات قاضی قوانین

یک قاضی فدرال حکم داد که امروز آلوین "پادشاه فروتن" Mojica از Worcester بیش از حد از یک پرواز خطر برای انتشار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

یک قاضی فدرال حکم داد که امروز آلوین "پادشاه فروتن" Mojica از Worcester بیش از حد از یک پرواز خطر برای انتشار در کوکائین-توزیع هزینه است که می تواند خالص او بیش از 10 سال در زندان و دستور داد او را نگه داشته تا قفل شده است و در انتظار محاکمه.

Mojica یک Worcester مرد بازداشت شده را به عنوان بخشی از سرکوب در ماساچوست شعبه از پادشاهان باند صدد بود با قید وثیقه آزاد شد و به انتظار محاکمه به خاطر او قرارداد Covid-19 در حالی که قفل شده است تا در وایت بازداشتگاه در رود آیلند. وکیل او استدلال کرد که ادامه بازداشت نقض 14-اصلاح مناسب در برابر "بی رحمانه و غیر معمول است."

اما قاضی دادگاه منطقه ما Rya Zobel حکومت امروز که دولت ارائه شواهد کافی است که بخش خصوصی اجرای تاسیسات انجام داده بود بهترین آن می تواند به حداقل رساندن شانس زندانیان پایین آمدن با ویروس - و که Mojica است پس از بهبود.

شرایط در وایات بازداشتگاه منطقی مربوط به دولت مشروع منافع حصول اطمینان از سلامت زندانیان توسط حاوی گسترش ویروس در حالی که متهم در ظاهر در دادگاه.

از ماه مارس فدرال قضات شنیده می شود تعدادی از موارد از زندانیان و مردم در انتظار محاکمه است که باید اعطا "دلسوز آزادی" به دلیل خطر ابتلا Covid-19 پشت میله های زندان. قضات باید تنها اجازه انتشار چنین به افرادی که باید جدی شرایط اساسی است که قرار دادن آنها در معرض خطر بیشتر مرگ ناشی از ویروس و کسی که نمی خواهد یک تهدید برای جامعه و یا در معرض خطر از پرواز اگر منتشر شد. هر کس دیگری تا به حال درخواست های خود را رد کرد.

Zobel نیز رد Mojica ادعای که حتی گذشته از آن او واقعا خطرناک به اندازه کافی به حکم نگه داشتن بازداشت بدون وثیقه.

متهم در زمینه های جنایی امتداد بسیاری از سال و شامل چندین مواد مخدر و اسلحه گرم جرائم قابل توجهی متعهد و بسیاری از نقض آزادی مشروط. در واقع متهم بود در مشروط شدن زمانی که او متعهد به اتهام معامله در این مورد و هنوز هم چهره به اتهام حمله و باتری با یک سلاح خطرناک در ورکستر دادگاه منطقه. خشونت که باز مورد دستگیر شده در ویدئو نیز بسیار نگران کننده است.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب