کوین Hoffman برنده به عنوان NASCAR بازده با مسابقه در دارلینگتون

دارلینگتون, S. C. — این بود که 400 مایل رانندگی بر خلاف هر گونه دیگر در مدرن روز نسکار. این grandstands ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

دارلینگتون, S. C. — این بود که 400 مایل رانندگی بر خلاف هر گونه دیگر در مدرن روز نسکار.

این grandstands به طور کامل خالی است. نبود یک درب عقب اتومبیل داخل مسیر است. همه تن پوشش صورت — برخی با آرم تیم دیگر برای امید بستن به دشت یکبار مصرف ماسک های پزشکی. آن چیزی نزدیک به حمایت شرکت های بزرگ, پمپ و میهنی سفر سیرک که نماد نسکار.

اما زمانی که موتور از کار اخراج دارلینگتون Raceway پس از 10 هفته اخراج در طول coronavirus همه گیر آن را تبدیل به یک به طور منظم مسابقه قدیمی.

کوین Hoffman ضرب و شتم الکس بومن برای برنده شدن در نسکار مسابقه اول پشت عینک نزدیک تماشا کنید تا ببینید که آیا بزرگترین مسابقه سری در ایالات متحده می تواند با موفقیت از سر کار.

"من فقط می خواهم برای تشکر از همه از نسکار و همه تیم ها برای اجازه دادن به ما انجام آنچه ما انجام می دهیم" Hoffman گفت. "من فکر نمی کنم آن خواهد بود که متفاوت اما مرده سکوت کردن در اینجا. ما از دست این طرفداران است."

آن را بسیار مهم بود گمبل برای نسکار که تا به حال برای بازگشت به مسیر دفع مالی خراب کردن. با برگزاری مسابقات در هیچ پول بود که به این ورزش است.

نسکار توسعه یک طرح بهداشتی تایید شده توسط مقامات در هر دو کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی و برنامه ریزی هفت مسابقه بیش از 11 روز در دو آهنگ. به کشورهای دیگر شروع به باز سری یش نژادها بیشتر برای پر کردن تقویم با 20 حوادث در سراسر هفت ایالت های جنوبی بین یکشنبه و 21 ژوئن. وجود خواهد داشت بدون تماشاگر حداقل از طریق آن تاریخ است.

این رویداد برای اولین بار بود به نام "قهرمانان واقعی 400" و اختصاص داده شده به مراقبت های بهداشتی کارگران مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. اسامی کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور جایگزین برای نام راننده در بالای درب در هر یک از 40 اتومبیل.

کارکنان مراقبت های بهداشتی پس از آن عملا به فرمان شروع موتور.

"این قهرمانان را سیگنال که نسکار بازگشت آوردن رقابت شدید و side-by-side مسابقه ما همه از دست رفته" نسکار جمهور استیو فلپس در یک نامه نوشت برای طرفداران منتشر شده صبح روز یکشنبه.

"ما رانندگان مسابقه تیم ها و مقامات شده اند مشتاقانه در انتظار فرصت برای بازگشت به مسیر مسابقه و ما می خواهم به شما اطمینان دهم که ما باید بازگشت به مسابقه بسیار جدی است."

این صنعت تا به حال بسیار مراقب باشید چرا که حتی به کوکا کولا 600 هفته آینده در شارلوت (N. C.) موتور جاده سریع السیر نسکار تا به حال به آن را دریافت در دارلینگتون.

استیو o'donnell, معاون اجرایی رئیس جمهور از نسکار خوشحال بود با تلاش جمعی از صنعت است.

"ما نمی باید به کسی و یا به یاد هر کسی که به پوشیدن یک ماسک" o'donnell گفت. "این احساس کمی عجیب و غریب با گاراژ منطقه به دلیل آن را کوچک در نظر پرسنل اما همه در همه, من فکر می کنم واقعا خوب پیش رفت."

Hoffman گره خورده است Hall of Famers Junior جانسون و ند جارت برای 12th در نسکار تمام وقت برنده لیست.

نسکار نخبگان جام سری بعدی مسابقات چهارشنبه شب در دارلینگتون است که میزبانی سه رویداد در چهار روز قبل از ورزش نوبت به شارلوت.

جینا سرخ کن یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن