کوین Hoffman برنده مسابقه نسکار در آتلانتا

ATLANTA, Ga. — کوین Hoffman تبدیل در دیگر مسلط اجرا در آتلانتا موتور جاده سریع السیر, کروز به پیروزی بیش ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

ATLANTA, Ga. — کوین Hoffman تبدیل در دیگر مسلط اجرا در آتلانتا موتور جاده سریع السیر, کروز به پیروزی بیش از Kyle Busch و مارتین Truex جونیور در جام نسکار را برابر افتخار QuikTrip 500 در روز یکشنبه.

رقابت دوباره در مقابل خالی grandstands, Hoffman برنده برای دومین بار پس از نسکار در بازگشت از خاموش شدن ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس اضافه کردن به عاطفی خود را از پیروزی مارس 17 در دارلینگتون در اولین مسابقه بازگشت.

Hoffman آمد به روز داشتن چراغ 1,138 دور در 1.54 مایل آتلانتا trioval به مراتب بیشتر از هر راننده دیگر در 40-ماشین میشه.

این یکی بیشتر از همان. Hoffman سه پیروزی در آتلانتا پس تا پیروزی خود را در سال 2001 و تا سال 2018 است.

"این یکی از آهنگ های مورد علاقه من برای مطمئن" Hoffman گفت. "من دوست دارم برای برنده شدن در اینجا."

در معکوس پیروزی دامان Hoffman برگزار شد سه انگشت خارج ماشین خود را با ادای احترام به اواخر دیل Earnhardt.

Hoffman شد راننده که جایگزین Earnhardt پس از هفت بار قهرمان شد, کشته در یک تصادف در دیتونا در سال 2001. چند هفته بعد Hoffman به دست آورده خود را برای اولین بار جام پیروزی در آتلانتا.

او در حال حاضر دارای 51 برنده شکستن یک کراوات با ند جارت و تاریخ و جانسون برای 12 نقطه در زندگی حرفه ای لیست.

"قادر به جشن چقدر دیل Earnhardt به معنای من در یک مسیر که در آن من برای اولین بار من برنده این دلیل که او در ماشین بود خیلی خاص," Hoffman گفت.

هفت بار قهرمان جام Jimmie Johnson, در چه ممکن است خود را نهایی آتلانتا ظاهر داده شد افتخار از ارائه "شروع موتورهای خود را" فرمان به هموطنان خود رانندگان است. جاده سریع السیر نیز تغییر نام یک جایگاه قوی به افتخار جانسون که بازنشسته است و به عنوان یک کار تمام وقت رقیب در پایان سال است.

پنج بار برنده در آتلانتا جانسون یکی دیگر از قوی اجرا سهشنبه, اما او هفتم-محل نمایش تمدید winless رگه هایی از بیش از سه سال است.

نسکار بازگشت به آتلانتا را به یک مسابقه است که در ابتدا برنامه ریزی شده بود برای 15 مارس. شد در اولین مسابقه به تعویق افتاد, به عنوان ورزشی آمریکا تا حد زیادی تعطیل برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این زمان آن را به نقطه که در آن نسکار اذعان کرد که ناآرامی های اجتماعی در این کشور و متعهد به انجام یک کار بهتر از پرداختن به نژادی و بی عدالتی در پی جورج فلوید مرگ در دست پلیس در ماه گذشته در مینیاپولیس.

بابا والاس تنها آفریقایی در سطح بالا سری ملبس به یک تی شرت سیاه و سفید با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

والاس به پایان رسید 21 و به نظر می رسد به ضعف پس از بالا رفتن از ماشین خود را. او گفت: او خوب بود و هم بخشی از یک مصاحبه تلویزیونی, اما پس از آن بود که قادر به صحبت می کنند. او گرفته شده بود توسط آمبولانس به زمین زیر کشت مراقبت مرکز, که در آن او به نظر می رسد به نشستن به او گرفته شده بود داخل.

40 خودرو کشیده به توقف در مقابل grandstands در طول گرم کردن دور خاموش کردن موتورهای خود را پس نسکار جمهور استیو فلپس می تواند ارائه یک پیام بیش از رادیو های خود را تنظیم می کند.

"کشور ما درد است و مردم حق عصبانی و خواستار به شنیده می شود" فلپس گفت. "سیاه و سفید جامعه و همه مردم از رنگ رنج می برد در کشور ما از آن گرفته شده به مراتب بیش از حد طولانی برای ما به شنیدن خواسته های خود را برای تغییر. ورزش ما باید انجام دهید بهتر است. کشور ما باید انجام دهید بهتر است."

پس از فلپس صحبت رانندگان مشاهده شده در 30 ثانیه با یک دقیقه سکوت. پس از آن به عنوان ماشین refired موتورهای خود را و به آرامی کشیده دور برای رنگ سبز پرچم, فاکس, برنامه تلویزیونی قطع به یک ویدیو ساخته شده توسط تعدادی از جام رانندگان از جمله والاس و جانسون.

چندین رانندگان نیز ارسال شده از ویدئو در توییتر خود حساب تعهد به "گوش دادن و یاد بگیرند که" از این تظاهرات که باید لرزاند ملت است. آنها قول داد به "دیگر سکوت" و متعهد به "با هم کار کنند برای ایجاد تغییر واقعی است."

پل نیوبری یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب