خرید استخر پیش ساخته - هیوندای تولز ایران

به علاوه روی سطح استخر پیش ساخته فایبرگلاس، را با ماده ای به نام ژلکوت می پوشانند که این ماده خاصیت ضد آب، ضد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به علاوه روی سطح استخر پیش ساخته فایبرگلاس، را با ماده ای به نام ژلکوت می پوشانند که این ماده خاصیت ضد آب، ضد خوردگی و عدم تجزیه پذیری بالایی دارد. قطعات با کیفیت از جنس برنز و فولاد که استفاده از آنها در استخر آن را منحصر به فرد می کند. زمین مورد نظر جهت انجام پروژه، حداقل طی یکسال گذشته نباید به عنوان شالیزار استفاده شده باشد و توان تحمل تا یک تن فشار در هر متر مربع را دارا باشد. که تولیدات شرکت آبزیناب در جهت ارائه راهکارهایی برای کاهش هزینه های پرورشی است، که این امر هم در صرفه جویی هزینه راه اندازی استخرها و تجهیزات و هم صرفه جویی در مصرف زمین و آب می باشد. ورق های زینکالیوم نسبت به رطوبت و شرجی بودن محیط و تماس مستقیم با آب بسیار مقاوم تر می باشند. 3- در مواردی همچون سردخانه ها، پوشش سقف، حفاظ دیوار و پرورش ماهی و غیره از چنین ورق هایی کمک گرفته می شود. از انواع پر کاربرد استخر های پیش ساخته می توان به استخر پیش ساخته با پوشش پی وی سی، استخر پیش ساخته از جنس فایبرگلاس و استخر پیش ساخته پلاستیکی اشاره نمود. در این مرحله، جزئیاتی مانند پوشش استخر، سیستم تهویه هوا و آب، سیستم گرمایشی و تصفیه آب و …

استخر پیش ساخته گرد اینتکس که در ابعاد ( قطر : 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) تولید شده است ، از جمله استخر های پیش ساخته پر فروش این کمپانی می باشد که با کد intex 28322NP در سراسر دنیا به فروش می رسد ، این استخر پیش ساخته همانطور که از نام و تصویر محصول پیداست به صورت گرد طراحی شده است و ظرفیتی معادل با 19156 لیتر دارد ، بدین ترتیب نیز می توان به حجم آب بسیار بالای آن پی برد ، به همین دلیل نیز شرکت اینتکس یک پمپ تصفیه کن آب قوی را در کنار محصول قرار داده است تا خریداران گرامی بتوانند پس از استفاده مداوم از استخر و با کثیف شدن و کدر شدن آب داخل آن بتوانند ، آب آلوده و کثیف شده استخر را بدون اینکه آن را تعویض کنند در کمترین زمان همان آب را تصفیه کرده و با صرفه جویی در وقت ، آب و هزینه استخری بسیار ایده آل را داشته باشند . در این مرحله پمپ تصفیه آب را در نزدیکی دریچههای ورودی و خروجی آب استخر قرار دهید. البته لازم است بدانید که این زمان بستگی به اندازه استخر و نوع پمپ مورد استفاده در آن دارد.

ابوکالیجار نیز لشکری را به فرماندهی قتلمیش به استخر فرستاد که شهر را ویران و غارت کردند. او دو خانه خیره کننده در محل تولدش در مادیرا دارد، یک خانه در تورین که مشرف به شهر است، یکی در چشایر به ارزش ۳ میلیون پوند، یک خانه تعطیلات ۱.۴ میلیون پوندی در ماربلا و در حال حاضر خانه دیگری در Quinta da Marinha در ریویرای پرتغالی درست خارج از لیسبون دارد. این تپهها در واقع خاکریز خندق اطراف شهر استخر بودهاند. فرآیند نصب استخرهای فایبرگلاس مشابه استخرهای پیش ساخته بتنی است که در آن استخر تولید شده در کارخانه پس از بسته بندی به محل اقامت شما ارسال می شود. تقسیم بندی کرد. اصولا استخر پیش ساخته نه تنها به عنوان استخر های تفریحی و استخر شنا بلکه به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی و استخر پیش ساخته کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در بین انواع استخر پیش ساخته ، استفاده از استخر پیش ساخته پی وی سی بسیار متداول می باشد. Post w as generated wi th the he lp ​of GSA Conte​nt Gener​ator D​emover si on!

شرکت اینتکس تهران یکی از فروشندگان محصولات شرکت intex می باشد که این محصولات شامل انواع استخر های بادی و فلزی و پیش ساخته نیز میباشند که بسیاری از این استخرهای پیش ساخته برای پرورش ماهی های خود استفاده می کنند . مقاوم در برابر زلزله: به علت ساختار انعطاف پذیر این استخر به راحتی در برابر زلزله ترک نمی خورد و مقاوم می باشد. فروشگاه تهران اینتکس از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری محصولات پیش ساخته در ایران است که نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران را به صورت رسمی دارد . این استخر ها در برابر رسوبات مقاوم می باشند. این استخرها برای مکان های عمومی و هتل ها پیشنهاد می شوند. استخرهای پیش ساخته در ابعاد مختلفی وجود دارند که با توجه به متراژ فضا، نوع کاربری آن و سلیقه کارفرمایان، می توانید از ابعاد مختلفی برای ساخت این استخرها استفاده کنید؛ بنابراین استخرهای پیش ساخته کاربردهای متفاوتی دارند که می توانید در مکان های مختلف از آنها استفاده کنید. شرکت آبزیناب با کادر تخصصی خود توانسته با استفاده از بروز ترین تکنولوژی دنیا با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین استخرها و تجهیزات آبزی پروری را تولید کند و با ضمانت و خدمات پس از فروش خود در کل کشور و حتی خارج از کشور به شهرت در ساخت استخر پیش ساخته پرورش ماهی در جنس و ابعاد مختلف رسیده است چرا که برندی جهانی بوده و استاندارد های اصلی را پاس کرده اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن