پادشاهان گوینده قرار داده شده در مرخصی پس از به tweeting, 'تمام زندگی ماده" در DeMarcus Cousins

ساکرامنتو کینگز به جلو DeMarcus Cousins (15) در نیمه دوم NBA بسکتبال بازی روز شنبه, ژان. 3 در دن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

Sacramento Kings گوینده اعطای Napear است در مرخصی اداری از KHTK پس از به tweeting "تمام زندگی" موضوع در DeMarcus Cousins در شب دوشنبه ساکرامنتو زنبور عسل ،

"گرانت اخیر توییتر نظرات را منعکس نمی کند ما سازمان انداز و ارزش های" پادشاهان نوشت: در بیانیه ای. "ما در حال بررسی این موضوع بیشتر با ما پخش شرکای NBC Sports کالیفرنیا و ورزشی 1140 KHTK."

مشکل برای Napear زمانی آغاز شد که پادشاهان سابق ستاره مرکز DeMarcus Cousins که Napear به شدت انتقاد باعث Napear به ارائه افکار خود را در "Black Lives Matter" جنبش است.

"@GrantNapearshow آنچه که خود را در پل?," عموزاده توییتی.

Napear خوشحال بود برای گرفتن طعمه.

"هی!!!!," Napear نوشت: در پاسخ. "حال شما چطور است ؟ فکر شما را فراموش کرده در مورد من. از شما شنیده در سال است. تمام زندگی مهم نیست...هر یک!!!"

تعدادی از پادشاهان سابق از جمله مت بارنز در پاسخ به Napear را صدای جیر جیر.

"انتظار می رود چیزی کمتر از یک گنجه نژادپرستان" بارنز توییتی.

در رادیو و ظاهر در 2018, Napear دفاع سابق کلیپرز صاحب دونالد استرلینگ بود که بر روی نوار گرفتار در سال 2014 ساخت نژادپرستانه نظرات و متعاقبا ممنوع برای زندگی از NBA است.

"برای آوردن پتو بیانیه ای که این فرد نژادپرست است به این دلیل نژادی لقب که آنها استفاده می شود و در عین حال این همان پسر است که آمریکایی آفریقایی به طور کلی مدیر و یک آمریکایی آفریقایی تبار مربی در حال اجرا خود را در تیم" Napear گفت: با توجه به زنبور عسل. "آن را نمی کند تعادل به من چه میگویم."

مایکل روزن است SFGATE دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: michael.rosen@sfgate.com.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب