پادشاهان پخش اعطای Napear از یک شغل پس از رسانه های اجتماعی اختلاف

دیرین Sacramento Kings play-by-play گوینده اعطای Napear خود را از دست داده کار بیش خرید اینترنتی از توییتر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

دیرین Sacramento Kings play-by-play گوینده اعطای Napear خود را از دست داده کار بیش خرید اینترنتی از توییتر تبادل او با پادشاهان سابق بازیکنان بیش تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

Napear بود از کار خود اخراج شده در ورزش 1140 KHTK جایی که او به میزبانی یک درایو بعد از ظهر-زمان نشان می دهد و سپس استعفا داد و موقعیت خود را با پادشاهان. Napear 60 و تا به حال مشغول به کار در رادیو و تلویزیون در ساکرامنتو از سال 1988.

Napear درگیر در مبادله با پادشاهان سابق و رزمندگان مرکز DeMarcus Cousins بیش از افکار خود را در زندگی مهم جنبش است. Napear را صدای جیر جیر که "تمام زندگی مهم است. ... هر یک!!!" با استفاده از یک عبارت به عنوان بی اعتنا به زندگی مهم جنبش در برابر بی عدالتی و خشونت پلیس.

سابق پادشاهان داگ کریستی و مت بارنز و همچنین عموزاده انتقاد Napear پاسخ.

در سال 2014 Napear بحث برانگیز پیشنهاد کرد که پس از آن-لس آنجلس کلیپرز صاحب دونالد استرلینگ نبود نژادپرستانه چرا که او تا به حال سیاه و کارکنان.

در بیانیه روز شنبه, Napear که عذرخواهی کرد روز دوشنبه در مصاحبه با ساکرامنتو زنبور عسل گفت: "من می خواهم برای تشکر از طرفداران خود را برای قریب به اتفاق عشق و حمایت است. من همیشه باقی می ماند بخشی از پادشاهان ملت در قلب من است."

در جای دیگر

Pac-12 نیاز به تست در ورزشکاران

Pac-12 مدارس موافقت به انجام coronavirus و coronavirus آنتی بادی آزمایش بر روی همه ورزشکاران پس از بازگشت خود به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات.

"این دستورالعمل ها هستند که از ما مشاوره پزشکی کمیته و آن باور این است که بهترین عمل" کمیسر لری اسکات گفت.

اسکات گفت: ورزشکاران تست خواهد شد به طور منظم برای coronavirus به عنوان طولانی به عنوان آنها تحت نظارت مدارس. Pac-12 مدارس در حال برنامه ریزی برای شروع اجازه می دهد ورزشکاران را به امکانات خود را به صورت داوطلبانه تمرینات شروع ژوئن 15.

• فوتبال کالج, درب بازکن, بین نوتردام و نیروی دریایی منتقل شده است از ایرلند به دلیل بیماری همه گیر. ایرلندی و Midshipmen شد برنامه ریزی برای دیدار در دوبلین در اوت. 29 اما به دنبال بازی در آکادمی نیروی دریایی در طول تعطیلات آخر هفته روز کارگر.

NFL: همه 32 تیم NFL گفته شده توسط کمیسر راجر Goodell به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی در خانه خود امکانات این تابستان به دلیل همه گیر — توسعه قرار می دهد که این اظهارات در برزخ است.

اکثر تیم NFL — 22 30 — اقامت در مجتمع های آموزشی خود را در طول سال از جمله 49ers.

اما اظهارات' حرکت به لاس وگاس شده است پیچیده این بیماری همه گیر. آنها تا به حال مشغول به کار در خارج از مجموعه خود را در گردشگاه عمومی و برنامه ریزی شده بود به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی به طور معمول در نپا. اما آنها می تواند تصمیم به حرکت آن را به امکانات جدید در, Henderson, Nev. زودتر از برنامه ریزی شده.

• Seahawks امضا سابق دانشگاه استنفورد تنگ پایان Colby پارکینسون برای اولین بار این تیم را تا سال 2020 پیش نویس میدارد به ثبت نام. او گرفته شد برای اولین بار از سیاتل دو دور چهارم انتخاب.

اسب مسابقه: غصب برنده 2016 Breeders' Cup, کلاسیک, که, شد, شمال امریکا, تمام وقت-پیشرو پول بگير درگذشت در سن 7 سالگی در یک مزرعه پرورش و در Lexington, Ky. یک کالبد گشايی برنامه ریزی شده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن