Kurdish-Iranian نویسنده برگزار شد برای 6 سال پناهندگی در نیوزیلند

صادر شده در: 24/07/2020 - 09:45 کردستان-ایران پناهنده نوشت که برنده جایزه کتاب بر روی تلفن همراه خود را در ح

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

صادر شده در:

کردستان-ایران پناهنده نوشت که برنده جایزه کتاب بر روی تلفن همراه خود را در حالی برگزار می شود در یکی از استرالیا بدنام اقیانوس آرام اردوگاه های بازداشت شده است پناهندگی در نیوزیلند, مقامات روز جمعه گفت.

تبلیغات

بهروز Boochani شده است در نیوزیلند پس از نوامبر زمانی که او برای پناهندگی اقدام کرد پس از حضور در یک جشنواره ادبی به صحبت در مورد خود شش سال در برزخ تحت استرالیا تندرو سیاست های مهاجرتی.

مهاجرت نیوزیلند گفت: Boochani برنامه موفق بوده است که بدان معنی است که او حق دارد به ماندن در اقیانوس آرام جنوبی کشور به طور نامحدود.

"آقای Boochani به رسمیت شناخته شده به عنوان پناهنده تحت 1951 کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان و پروتکل 1967" آن گفت: در یک بیانیه کوتاه به دلیل خودداری از انتشار جزئیات بیشتر در زمینه حفظ حریم خصوصی.

گزارش گفت: این تصمیم بود, رله به نویسنده در روز پنجشنبه تولد 37.

یک رها Boochani متعهد به ادامه مبارزه برای حقوق پناهندگان از میهن خوانده اش که در آن او خواهد شد درخواست برای اقامت دائم.

"من در حال حاضر اطمینان در مورد آینده من که خوب است اما من نمی توانم به طور کامل لذت بردن از این یا جشن می گیرند در حالی که دولت استرالیا هنوز ناعادلانه بازداشت مردم در Port Moresby, نائورو استراليا و" او در بیانیه ای گفت.

Boochani در حال حاضر مشغول به کار به عنوان یک محقق در دانشگاه Canterbury در جزیره جنوبی شهر که ...

برنده جایزه کتاب نوشته شده در WhatsApp

او زحمت شنود گذاشته از کتاب خود "هیچ دوست اما کوه" در WhatsApp در حالی که ایران در استرالیا-اجرای جزیره مانوس مهاجر کمپ کردن پاپوآ گینه نو است که در حال حاضر رسما بسته شده است.

پس از کشیده شدن از غرق شدن یک قایق در آبهای استرالیا در سال 2013 Boochani برگزار شد در پاپوآ گینه تحت یک سیاست اتخاذ شده توسط کانبرا برای جلوگیری از پناهجویان پس از رسیدن به دریا از تنظیم پا در خاک استرالیا.

حساب خود را از وضعیت خود را برنده جوایز متعدد از جمله استرالیا ثروتمندترین ادبی افتخار ویکتوریا جایزه ادبیات.

نیوزیلند حزب سبز, حقوق بشر, سخنگوی گلریز Ghahraman یک از حامیان دیرین از Boochani گفت: پناهندگان تصمیم او نشان داد کشور بود "جایی که در آن انصاف و شفقت غالب".

"مردم فرار از شکنجه و آزار و اذیت خود را بر اساس دین و نژاد و فعالیت سیاسی سزاوار یک مکان به نام خانه آنها سزاوار حفاظت," او گفت:.

"ما خوش آمدید بهروز صمیم قلب."

او فرار کرد ایران و اندونزی در سال 2013 زمانی که کردی magazine, او نوشته بود برای حمله نظامی برای انتشار ضد دولتی مقالات.

او سپس پرداخت مردم-قاچاقچی او را به استرالیا اما این سفر به پایان رسید و با او در حال ارسال به جزیره مانوس.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن