•غذاخوری و نوشیدنی های بزرگ در فضای باز و رستوران های آلستون/برایتون با مجوز مشروب برای گرفتن پانسمان کردن بیش از Covid-19، سیگار کشیدن و سگ

توسط adamg در سه شنبه, 08/11/2020 - 9:04pm هیئت صدور مجوز بوستون دو جلسه اضطراری را روز پنجشنبه برنامه ری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

هیئت صدور مجوز بوستون دو جلسه اضطراری را روز پنجشنبه برنامه ریزی کرده است، یکی برای اپراتورهای باغ آبجو و مکان های ناهار خوری بزرگ در فضای باز در شهر و یکی برای صاحبان رستوران با مجوز مشروب در آلستون / برایتون به "رسیدگی به شکایات متعدد" هیئت مدیره و ISD بیش از عملیات خود را در سن Covid-19 و دور اجتماعی دریافت کرده اند.

• شنوایی آبجو باغ شروع می شود در تاریخ بعد از تاریخ ، Allston / برایتون یکی در 3 بعد از شب رستوران ها که صاحبان و یا مدیران آنها تماس بگیرید در نمی تواند اجازه خود را به عمل در خارج لغو شده است.

در ماه ژوئن، هیئت مدیره برگزار شد جلسه اضطراری مشابه برای پایان شمال، به بحث در مورد شکایت که رستوران ها بیش از حد بسیاری از مردم را به پاتوش در فضای باز خود را در فضای باز و سپس جدید.

هیئت مدیره گفت که شکایت در مورد باغ آبجو، دیگر مناطق بزرگ در فضای باز و رستوران آلستون / برایتون با خدمات مشروب شامل عدم دور شدن اجتماعی در هر دو مناطق ناهار خوری / آشامیدنی و خطوط برای وارد شدن به باغ و همچنین حضور هر دو سیگاری و سگ در مناطق ناهار خوری.

محله:

برچسب گذاری رایگان:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن