LeBron گروه بیداد سالن های ورزشی به عنوان مگا رای گیری سایت

آتلانتا — اگر لیکرز' LeBron James می شود راه خود را از NBA عرصه و دیگر سالن های ورزشی در سراسر کشور خواهد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

آتلانتا — اگر لیکرز' LeBron James می شود راه خود را از NBA عرصه و دیگر سالن های ورزشی در سراسر کشور خواهد بود mega-رای گیری سایت های نوامبر و انتخابات عمومی.

جیمز و رای گیری-حقوق گروه تشکیل این بهار با دیگر سیاه, ورزشکاران و هنرمندان در حال پیوستن با دیگر حرفه ای بسکتبال رهبران و میشیگان را بالا انتخابات رسمی به فشار برای مگا-سایت های رای گیری به جای فرد در انتخابات میان COVID-19 بیماری همه گیر.

بیش از یک رای James سازمان اختصاص داده شده برای به حداکثر رساندن سیاه مشارکت مردم در ماه نوامبر مشترک برنامه های خود را با آسوشیتد پرس روز چهارشنبه پس از دیترویت پیستونز شد دوم NBA حق رای به اعلام برنامه ای برای استفاده از آن عرصه را برای رای گیری بعد از این سال. در جورجیا, شهرستان Fulton انتخابات مقامات این هفته تایید Atlanta Hawks' پیشنهاد به استفاده از State Farm عرصه به عنوان یک رای گیری سایت. برنامه های تماس برای عرصه را برای خدمت به هر Fulton County رای دهندگان در رای گیری اولیه و در روز انتخابات نوامبر. 3.

این ایده که می آید پس از کنتاکی با استفاده از امکانات بزرگ در ژوئن 23 اولیه است به استفاده از فضاهای بزرگ است که اجازه می دهد برای فرد رای گیری در حالی که هنوز اجرای اجتماعی فاصله دستورالعمل. همچنین تأکید و توجه بر مکانیک رای گیری در میان همه گیر با شدت در حال حاضر منعکس شده در هر دو رئیس جمهور تهمت و دموکراتیک چلنجر جو بایدن هشدار داد که دولت و مقامات محلی باید قدرت را به "فاسد" انتخابات.

میشیگان وزیر امور خارجه Jocelyn بنسون به نام او "همکاری" با پیستون یک "طرح برای سایر تیم ها و لیگ ها به دنبال پیشبرد هدف مشترک ما برای حفاظت از دسترسی به رای دادن برای همه است."

لوید پیرس سرمربی تیم آتلانتا هاوکز گفت: به ترتیب در شهرستان خود را تضمین می کند "مشارکت بالا" در یک محیط امن. بنسون پیرس و دیوید Fizdale سابق نیویورک نیکز سر مربی را توصیه NBA franchises و عرصه مدیریت اشخاص در سراسر کشور در مورد نحوه تکثیر موجود می پردازد.

میلواکی دیگران نیز تایید آنها مایل به استفاده از خانه خود را در عرصه به عنوان یک رای گیری سایت در پرجمعیت ترین شهرستان در کلید ایالت ویسکانسین.

هماهنگ با فشار یک turnabout از انواع در اغلب حزبی jousting بیش از رای گیری روش.

برخی از دموکرات ها panned کنتاکی انتخابات مقامات برای محدود کردن فرد در ماه ژوئن اولیه رای گیری در دولت دو پرجمعیت ترین شهرستان به لوئیزویل نمایشگاه مرکز و دانشگاه کنتاکی استادیوم فوتبال در لکسینگتون. رای گیری-طرفداران حقوق استدلال در دادگاه فدرال است که این طرح بخشی از حذف سایت های رای گیری در سطح ایالت در میان coronavirus نگرانی صدمه خواهد اقلیت رای دهندگان.

یک قاضی فدرال را رد کرد و ادعای خود را و رای گیری اقدام بدون غوغا که برخی از طرفداران پیش بینی کرده بود.

در حال حاضر بنسون یک دموکرات است فشار عرصه مدل و نه به عنوان یک نمونه از رای دهندگان بالقوه سرکوب اما یک راه برای مبارزه با آن است. "یکی از بزرگترین چالش ها در حفاظت از رای دهندگان دسترسی به دموکراسی ماه نوامبر شناسایی در دسترس مکان های که در آن شهروندان می توانند با خیال راحت رای در شخص" او گفت:.

در میان COVID که می تواند سنگین تر بودن پتانسیل مشکلات لجستیکی از سایت های بزرگ. خطوط برای چنین مکانهای هنوز هم می تواند طولانی — فقط به عنوان با نرمال رای گیری مکان — همانطور که دیده شد در لکزینگتون در برخی از نقاط اوليه روز است. رای دهندگان نیز می تواند ترافیک و یا عمومی-حمل و نقل سکسکه با توجه به تعداد افراد درگیر. انتخابات عمومی نیز بطور قابل توجهی بزرگتر مردم در انتخابات از مقدماتی.

با این وجود رشد دو حزبی فشار برای برگزاری رای گیری. NFL اجرایی اسکات Pioli هفته گذشته ارائه شده انجمن ملی از وزرای دولت برنامه ای برای استفاده گسترده از حرفه ای ها و کالج ورزشی امکانات.

James' گروه رسما بگمارند. اما جیمز باز شده است مورد تاکید آن در جامعه که از آن تهمت مواجه شدید اپوزیسیون برای خود هویت و سیاست است. جیمز است نه تایید و بایدن اما او تایید هیلاری کلینتون بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016.

در میلواکی در ضمن دلار' صاحبان Lasry خانواده اصلی حزب دموکرات اهدا کنندگان. دلار اجرایی الکس Lasry کمک کرده و منجر تلاش است که فرود آمد کنوانسیون ملی دموکرات ها در شهرستان.

لایحه بارو است که خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب