جنگ حقوقی با شرکت بیمه بیش از Covid-19

حقوقی غذاهای دریایی و یک شرکت بیمه به فروش می رسد که آن را "همه خطرات" بیمه نامه در مارس 1 در حال حاضر مبارزه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

حقوقی غذاهای دریایی و یک شرکت بیمه به فروش می رسد که آن را "همه خطرات" بیمه نامه در مارس 1 در حال حاضر مبارزه در دادگاه بر سر اینکه آیا بیمه گر به پرداخت رستوران های زنجیره ای میلیون ها نفر برای پوشش ضرر و زیان از بستن آن 34 رستوران با توجه به Covid-19.

در یک طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون در ماه مه و به روز شده در ماه گذشته بوستون مبتنی بر غذاهای دریایی زنجیره ای می گوید: سترتهمر بیمه شرکت. نیویورک دانست و در مورد خطر Covid-19 زمانی که آن را صادر و در عین حال سیاست را شامل نمی شود هر گونه محرومیت برای ویروس ها و بنابراین نیاز به پرداخت تا به دلیل "اثر مخربی" این Covid-19 همه گیر شده بر قانونی است.

انجام و یا تحویل خدمات امکان پذیر نیست حقوقی دریای غذاهای داده شده در آن منو با نام تجاری و کسب و کار که همه شناخته شده بودند به سترتهمر هنگامی که آن را underwrote و موافقت بیمه حقوقی غذاهای دریایی.

و این موضوع حق وجود دارد سترتهمر پاسخ داد: در یک حرکت درخواست قاضی ناتانیل Gorton به بازی شیر یا خط حقوقی کت و شلوار: مانند دیگر رستوران های قانونی می تواند همچنان به کار و فروش غذا از طریق takeout یا تحویل و آن را به شرکت های بیمه گسل قانونی بود که زباله hoity-toity به انجام این کار.

شاکی لازم بود حداقل به اعتراف به حقایق نشان می دهد که مقامات مدنی در زمان عمل است که به طور کامل ممنوع و مسدود شدن دسترسی به رستوران خود را. شکایت حاوی هیچ گونه واقعی اتهامات و دولت دستور ذکر شده در شکایت... تایید می کنند که این قضیه صادق است: سفارشات بدون استثنا اجازه دسترسی به رستوران ها و اجازه می دهد آنها را برای آماده سازی مواد غذایی و نوشیدنی برای حمل کردن و ارائه خدمات به مشتریان خود. به عنوان شاکی است نه pled که مدنی اقتدار ممنوع دسترسی به هر یک از آن رستوران است نه حق مدنی قدرت پوشش به عنوان یک ماده از قانون است.

به همان اندازه مهم بیمه ادامه داد این است که سیاست های مربوط به آسیب های فیزیکی به محل. حقوقی را فراهم کرده است هیچ مدرکی است که هر کسی در هر یک از رستوران ها در واقع قرارداد این ویروس اجازه دهید به تنهایی نشان داد "هر گونه مستقیم فیزیکی از دست دادن و یا صدمه به اموال" از این ویروس به عنوان آن را می گوید سیاست خود را نیاز دارد.

Gorton هنوز به حکومت در سترتهمر درخواست.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب