دفاع از حقوق همجنسگرایان در قلب لهستان ریاست جمهوری-انتخابات مبارزه

در حالی که مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد جلوتر از روز یکشنبه نهایی-دور رای لهستان رئیس جمهور آندره Duda

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

در حالی که مبارزات انتخاباتی برای انتخاب مجدد جلوتر از روز یکشنبه نهایی-دور رای لهستان رئیس جمهور آندره Duda استفاده کرده است مضر فن بیان و خواستار سیاست هایی که انکار حقوق بشر به همجنسگرایان. اما دیرین فعالان دیدن لهستانی نگرش در حال تغییر و در حال هل دادن به عقب.

تبلیغات

در طول انتخابات ریاست, مبارزات انتخاباتی, Duda است و در مقایسه با آنچه که او خواستار "همجنسگرایان ایدئولوژی" به کمونیسم. او را پشتیبانی نمی کند حق زوج در لهستان به ازدواج و یا تشکیل اتحادیه های مدنی و معتقد است که مدارس باید تدریس در کلاس های حقوق همجنسگرایان.

ضد همجنسگرایان شعارهای انعکاس نظرات از جرسلو Kaczynski رهبر لهستان حکم قانون و عدالت که در ماه سپتامبر سال 2019 گفت که "خانواده به عنوان ما آن را می دانم است مورد حمله قرار گرفت". در همان ماه مارک Jedraszewski اسقف اعظم کراکوف مرتبط توتالیتر و خود را "سیستم برای از بین بردن مردم" با "ایدئولوژی جنسیتی و همجنسگرایان ایدئولوژی".

Duda حریف در یکشنبه رأی ورشو شهردار Rafal Trzaskowski امضا قطعنامه در فوریه 2019 اعلام شهر خود استقبال جایی برای همجنسگرایان مردم و حضور در ورشو غرور رژه بعد از آن سال. او از همان اتحادیه های مدنی و نیز وعده داده شده برای جلوگیری از قانون و عدالت که کنترل لهستان مجلس از بیشتر محدود کردن سقط جنین.

مخاطرات برای همجنسگرایان در لهستان در انتخابات بالا هستند. همانطور که از اواخر ماه ژوئن حدود 100 لهستانی شهرداری تا به حال به تصویب قطعنامه اعلام کرد خود را "همجنسگرایان-مناطق آزاد" یک جنبش آغاز شد که پس از Trzaskowski متعهد به حمایت از حقوق بشر در ورشو. در غرور راهپیمایی در لهستان در سال 2019 شرکت کنندگان دچار لفظی و حملات فیزیکی و دو نفر محکوم به یک سال زندان برای آوردن مواد منفجره به یک رویداد در لوبلین.

نیز وجود دارد مقدار زیادی از شواهد که قطب رد تبعیض و خشونت است. پس از برابری مارس در بیاویستوک در ماه ژوئیه گذشته که دچار حملات خشونت آمیز از ضد همجنسگرایان تظاهرکنندگان برگزارکنندگان رویداد گفت: فرانسه 24 که آنها دریافت کمک های مالی است که به آنها اجازه اجاره فضای اداری برای اولین بار. زمانی که ضد معترضان فریاد زد: یک ضد همجنس لکه دار کردن در سپتامبر رژه در کاتوویتس, یک زن میانسال است که شناخته شده به عنوان یک راست متحد مشترک یک پیام با فرانسه 24 در صحنه: "من می خواهم برای عذر خواهی به تمام اروپا برای این واقعیت است که صحنه های شبیه به این اتفاق می افتد در اینجا."

این گذشته ماه فوریه پس از Saint-Jean-de-Braye یک شهر کوچک در مرکز فرانسه قطع آن خواهر-شهر رابطه با Tuchow لهستانی شهر که به تصویب یک ضد همجنسگرایان وضوح AP گزارش داد که Tuchow شهردار پشیمان حرکت می کند و گفت که تعداد زیادی از مردم احساس نمی کنند که شورای شهر برای آنها صحبت کرد.

Duda غالب در سال 2020 انتخابات را در دور اول با 43.5 درصد از آرا با Tzsaskowski پایان دوم با 30.46 درصد تنظیم دو تا برای روز یکشنبه را اجرا کردن. یک نظرسنجی اخیر منتشر شده توسط Kantar و ذکر شده توسط یورونیوز نشان می دهد که دو نامزد تقریبا در حرارت مرده.

به عنوان وزیر دفاع و اروپا است. در 29 ژوئن مصاحبه با فرانس 24 هلنا Dalli, کمیسر اروپا برای برابری – جدید اتحادیه اروپا و موقعیت -- گفت که اگر لهستانی شهرها با استفاده از بودجه اتحادیه اروپا مطابق با ضد LBGT سیاست تخصیص "را مجبور به بازبینی شود". Dalli نیز گفت: کار تبعیض بر اساس جنسی یا هویت جنسیتی در اصطلاح "LBGT-مناطق آزاد" خواهد بود "غیر قابل قبول".

در حالی که برخی از لهستانی LBGT فعالان گفت: FRANCE24 آنها خوشحال نیست با قطعات Trzaskowski پلت فرم – مثلا حمایت خود را از اتحادیه های مدنی می افتد کوتاه از برابری ازدواج – آنها از او حمایت با اینحال و کار خود را آورده و آنها را به خیابان و بر روی مبارزات انتخاباتی.

مبارزه با نفرت و خستگی

در روز پنج شنبه همجنسگرایان فعال مگدلنا Dropek, 37 سفر از خانه خود را در کراکوف به یک تجمع برای Duda در نزدیکی شهر لمزا. او و همکار معترضان فریاد زد: "به اندازه کافی!" و دست تکان دادند رنگین کمان و پرچم اتحادیه اروپا را به عنوان رئیس جمهور حامیان برگزار قرمز و سفید "Duda 2020" نشانه.

Dropek که با همکاری سازمان کراکوف سالانه برابری مارس از سال 2012 و نشسته در هیئت مدیره Equality.org.pl بنیاد گفت که او شنیده تماس از "خائن" و "منحرف" در این تجمع است. اما او همچنین گفت: فرانسه 24 که او شگفت زده شد که "بسیاری از جوان های گوناگون مردم آمد و ... برای نشان دادن مخالفت خود را برای Duda اقدامات و کلمات".

صحبت های شب قبل از این رویداد Dropek گفت که همجنسگرایان فعالان در لهستان داشته اند به "همواره در دفاع از" خود را از اوایل سال 2019 زمانی که قانون و عدالت که دارای اکثریت پارلمانی شروع ریخته گری آنها را به عنوان یک تهدید به سنتی لهستانی ارزش. آن ساخته شده است آن را دشوار برای فعالان به تمرکز بر توسعه سازمان خود را, او گفت:.

"ما سوخته" Dropek گفت: اگر چه او برنامه ریزی شده برای حضور در اعتراض های اخیر ضرب و شتم رخ داده است که در خارج یک همجنسگرایان در کراکوف در روز جمعه.

او دیده است سه فعال برجسته سازمان های کوه آنلاین تلاش برای تضعیف لهستانی رای دهندگان از حمایت Duda. یک, Stonewall, پروژه اتحاد ترغیب بازدید کنندگان به آن در Facebook صفحه به رای Trzaskowski در حالی که مبارزه با همجنسگرا ستیزی و عشق را رد می کند اعلام کرده اند نیاز به "باز تحمل لهستان" به جای نامگذاری ترجیح نامزد او گفت:.

یکی از قربانیان به ضرب و شتم در کراکوف شناسایی به عنوان راست Dropek گفت که برای او نشان دهنده یک حقیقت او فکر می کند بیشتر قطب آمده اند به درک: همجنسگرایان ترس و نفرت جنایات بر تمام جامعه است. او متوجه تغییر در این پنج سال پس از قانون و عدالت به قدرت رسید.

"[در] بسیاری از اعتراضات و تظاهرات وجود دارد و همچنین همجنسگرایان مردم, پرچم رنگین کمان," او گفت:. "در آغاز آن مشکل بود. وجود دارد شهرستانها که در آن این پرچم رنگین کمان بود و نه خوش آمدید. اما ... برای بسیاری از مردم آن را آشکار در حال حاضر شما نمی توانید دفاع از دموکراسی بدون دفاع از حقوق اقلیت ها."

'این احساس همدلی'

مارک Szolc, 28, برنده انتخابات به ورشو شورای شهر در سال 2018 است و عضو یک حزب در ائتلاف با Trzaskowski را میانه مدنی پلت فرم. او گفت: فرانسه 24 که او برنامه ریزی شده به صرف جمعه عبور از کمپین جزوات در شهرستان خود را که او به عنوان توضیح داده شده نسبتا "دوستانه" قلمرو برای چنین فعالیت است.

اما او گفت که ضد همجنسگرایان خشونت است "قابل مشاهده در خیابان" از لهستان – حتی در ورشو. Szolc گفت: یک کودک است که به تازگی قرار دادن یک پرچم رنگین کمان را در پنجره او را در بر داشت مبتذل نقاشی های دیواری بر روی دیوار بیرونی از ساختمان صبح روز بعد.

"زمانی که من این را دیدم آنچه که من بلافاصله ارتباط آن با شد و نقاشی های دیواری که کشیده شد در برلین در () 1930 فقط قبل از کریستال ناخت ... وقتی که یهودی آپارتمان مورد حمله قرار گرفتند به این ترتیب" Szolc گفت.

"این سطح از خشونت ما (باید) در حال حاضر این سطح از احساسات" او گفت:.

آشکارا گی, عضو شورای, که شروع به کمک به سازماندهی ورشو غرور رژه قبل از ورود به سیاست های محلی گفت که بسیاری از همجنسگرایان کمپین های مربوط به فعالیت او دیده شده است اما او نیز متوجه "مشارکت فعال" در کمک به مراکز و باشگاه ها و میله های زندان است.

او همچنین با قدردانی از کار که فعال گروه انجام شده است به آموزش قطب در خطر است که همجنسگرایان در این کشور است.

"آنها موفق به ایجاد این احساس است که بسیار مهم در این زمینه: این احساس همدلی" Szolc گفت. "من فکر می کنم آن را تا حد زیادی به لطف آنها است که بسیاری از مردم متوجه باشند که با استفاده از نفرت زبان ... است که به سادگی غیر قابل قبول است."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب