لیبی: چهره یک خطر واقعی از پارتیشن'

صادر شده در: 25/06/2020 - 18:30تغییر یافته: 25/06/2020 - 18:30 در یک مصاحبه با فرانس 24 ولفرام Lacher ارشد ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

در یک مصاحبه با فرانس 24 ولفرام Lacher ارشد کاردانی در موسسه آلمانی و بین المللی در امور امنیت هشدار داد که "خطر واقعی" از پارتیشن ها در لیبی است. او گفت که این اتفاق می افتد یا از طریق تشدید مبارزه و یا به دلیل یک "منجمد جنگ" سناریو را نگه دارید.

تبلیغات

صحبت کردن به فرانسه 24 از برلین, Lacher گفت که برای اولین بار یک خطر وجود دارد که جنگ در لیبی می تواند دیگر برپا طریق پراکسی اما می توان آشکارا بین قدرت های خارجی. او گفت که جهان باید "به طور جدی" تهدید توسط رئیس جمهور مصر عبدالفتاح السیسی برای دخالت اگر دولت حمایت نیروهای حرکت به سوی شهر استراتژیک سرت. هر دو کشور مصر و ترکیه شد "بازی جوجه" است که به خوبی می تواند تا پایان در یک رویارویی مستقیم بین آنها گفت: Lacher که نویسنده های اخیر کتابی با عنوان "لیبی را تکه تکه شدن: ساختار و فرآیند در درگیری های خشونت آمیز".

Lacher ابراز بدبینی در مورد احیای سازمان ملل متحد به رهبری روند مذاکرات اشاره کرد که ترکیه و روسیه بودند ماهیگیری برای یک معامله بین آنها برای کنترل لیبی را در حالی که مصر و امارات متحده عربی, آمریکا و فرانسه در مخالفت با یک طرح.

او همچنین با انتقاد فرانسه برای حمایت از ژنرال خلیفه Haftar تاکید بر این که او نمی توانست درک کند که چرا پاریس نگه داشته و در حمایت از او با وجود کاستی ها و شکست خود را برای به دست گرفتن پایتخت طرابلس. او افزود که فرانسه استارک انصراف از نقش ترکیه در لیبی بود و غلط.

او اشاره کرد که در حالی که ترکیه تا به حال آشکارا به حمایت Fayez al-Sarraj هر دو امارات متحده عربی و روسیه شده بود ارسال بیشتر سلاح به Haftar از جمله روسیه جت های جنگنده که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در آینده نزدیک. او تخمین زده است که تنها راه حل برای Haftar به حفظ برخی از نفوذ به حفظ کنترل لیبی را در شرق "یخ زده جنگ" سناریو.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب