زنده: فرانسه از طرح نجات اقتصاد 100 میلیارد یورو پرده برداری کرد

صادر شده در تاریخ: 03/09/2020 - 12:59 دولت فرانسه که با عفونت های ویروسی resurgent مواجه است، روز پنجشنبه از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 03/09/2020 - 12:59

دولت فرانسه که با عفونت های ویروسی resurgent مواجه است، روز پنجشنبه از جزئیات طرح بازیابی 100 میلیارد یورویی (118 میلیارد دلار) با هدف ایجاد شغل، صرفه جویی در کسب و کارهای مبارز و بیرون کشیدن این کشور از بدترین رکود اقتصادی خود پس از جنگ جهانی دوم پرده برداری می کند.

تبلیغات
ادامه

ژان کاستک نخست وزیر این کشور در رادیو RTL گفت: «هدف این طرح بهبودی این است که اقتصاد ما را از فروپاشی و انفجار بیکاری باز دارد.»

وی گفت هدف دولت ایجاد دست کم ۱۶۰ هزار شغل در سال آینده به لطف این طرح و بازگرداندن سطح رشد اقتصادی فرانسه در سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۲ - سال انتخابات ریاست جمهوری بعدی فرانسه است.

مقامات می گویند به نام "راه اندازی مجدد فرانسه"، بسته محرک 35 میلیارد یورو را نشانه می گیرد تا اقتصاد رقابتی تر، 30 میلیارد برای سیاست های انرژی سازگار با محیط زیست تر و 25 میلیارد یورو برای حمایت از مشاغل باشد.

یک مقام پیش از راه اندازی رسمی خود گفت این محرک با 4 درصد تولید ناخالص داخلی برابری می کند، به این معنی که فرانسه بیش از هر کشور بزرگ اروپایی دیگری به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی پول نقد عمومی را به اقتصاد خود شخم می زند.

رکود اقتصادی فرانسه که با انقباض سه ماهه دوم تولید ناخالص داخلی ۱۳٫۸٪ مشخص شده است که مصادف با قفل شدن کاوید-۱۹ این کشور بود و قرار است در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک کل ۱۱٪ افت تولید کند، یکی از عمیق ترین های اروپا نیز بوده است.

دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در حال بانکداری در مورد طرح بازگشت دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو به سطوح فعالیت پیش از بحران تا سال 2022 پس از آنچه انتظار می رود بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ آن باشد.

این جدول زمانی رکورد ماکرون در اقتصاد را در صورتی که او تصمیم به نامزدی برای انتخاب مجدد در سال 2022 پس از بحران کروناویروس محو بسیاری از دستاوردهای اقتصادی ساخته شده قبل از آن در رشد و مشاغل بازگرداندن.

طرح بازیابی با هدف قرار دادن ماکرون طرفدار کسب و کار فشار به عقب در مسیر، با کاهش در حال حاضر پرچم در مالیات کسب و کار به ارزش 10 میلیارد یورو سالانه و بودجه عمومی تازه به افزایش به بخش های صنعتی، ساخت و ساز و حمل و نقل فرانسه است.

مقامات گفتند بخش حمل و نقل ۱۱ میلیارد یورو با ۴٫۷ میلیارد یورو دریافت خواهد کرد که شبکه ریلی را به طور خاص هدف قرار می دهد، در حالی که نوسازی ساختمان های کارآمد با انرژی با ۴ میلیارد یورو برای ساختمان های عمومی و ۲ میلیارد یورو برای خانه ها برانگیخته خواهد شد.

صنعت هیدروژن که به طور فزاینده ای به عنوان یک بلوک ساختمانی کلیدی در گذار به دور از سوخت های فسیلی دیده می شود، ۲ میلیارد دریافت خواهد کرد.

فرانسه روز پنجشنبه بيش از ۷۰۰۰ مورد ويروس را گزارش کرد که بالاترين نرخ روزانه در اروپا و به خوبی بالاتر از چند صد مورد در روز در ماه های مه و ژوئن است، زمانی که فرانسه از قفل شدن سخت گيرانه و آزمايش کمتر در حال ظهور بود. تعداد افراد در مراقبت های ویژه با این ویروس به آرامی در حال افزایش است، هر چند به دور از سطوح بحران ماه های مارس و آوریل است.

با وجود اين افزايش، مدارس فرانسه اين هفته درهای خود را برای کلاس های شخصي بازگشايی کردند و مقامات مردم را تشويق می کنند که به سر کار بازگردند.

(فرانسه 24 با AP و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن