زنده: فرانسه رونمایی نهایی طرح در کاهش Covid-19 مستند

صادر شده در: 07/05/2020 - 14:38Modified: 07/05/2020 - 14:38 نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe روز پنجشنبه جز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

نخست وزیر فرانسه Édouard Philippe روز پنجشنبه جزئیات خود را از طرح دولت برای کاهش Covid-19 مستند اقدامات است که به اثر در تاریخ 11 مه پایان دادن به فرانسه نزدیک به دو ماه حبس. اما فیلیپ هشدار داده است که کاهش تدریجی خواهد بود و هدف بنیادی تجدید حیات از شیوع ویروسی. به دنبال فرانسه 24 را پوشش زنده توسط کلیک کردن بر روی فیلم.

تبلیغات

رونمایی از یک طرح مقدماتی در هفته گذشته فیلیپ گفت: مجلس این مستند تا به حال نجات جان هزاران نفر اما در حال حاضر باید برداشته شود برای جلوگیری از سقوط اقتصادی. او گفت: خروج از مستند خواهد بود "مترقی" و "متفاوت" با محدودیت برداشته شود به تدریج و متفاوت بین مناطق.

در روز پنج شنبه نخست وزیر است و انتظار برای انتشار یک نسخه به روز شده از دولت-رنگ کد نقشه تقسیم کشور بین مناطق قرمز به بالا-عفونت مناطق و مناطق سبز که در آن عفونت شده اند به طور قابل توجهی پایین تر است. نقشه طراحی شده است به عنوان یک مرجع برای مستند تسهیل اقدامات است.

اقدامات پرده برداری در هفته گذشته کشیده شده اند آتش از منتقدان که می گویند آنها در حال گیج کننده و زودرس است. در خصوص مخالفت با قانون گذاران و برخی از کارشناسان این پرسش را مطرح نکات مدارس بازگشایی و فعالیت گسترده و استفاده از حمل و نقل عمومی و دشوار محدودیت است که در ادامه به تحت تاثیر قرار مناطق کمتر آسیب دیده توسط ویروس.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن