زنده : دولت فرانسه تشریح تازه Covid - 19 اقدامات به عنوان موارد افزایش

صادر شده در تاریخ: 11/09/2020 - 15:25 فرانسه نزدیک به ده هزار عفونت جدید ویروس کرونا را در یک روز در روز پنجش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 11/09/2020 - 15:25

فرانسه نزدیک به ده هزار عفونت جدید ویروس کرونا را در یک روز در روز پنجشنبه ثبت کرد که بالاترین تیلی آن از زمان آغاز همه گیر است. شورای دفاع اين کشور روز جمعه برای بحث در باره اقدامات جديد برای قطع گسترش ويروس تشکيل جلسه داد. امانوئل ماکرون رئيس جمهوری آمريکا قول داده است که تصميماتی که روز جمعه اتخاذ شد «دید هفته های آینده را فراهم خواهد کرد».

تبلیغات
ادامه

در حالی که اعداد موردی کوید-۱۹ در فرانسه سوار می شوند، تنها در روز پنجشنبه ۹۸۴۳ نفر تأیید شدند، کارشناسان می گویند زمان آن رسیده است که برخی انتخاب های سخت خطر موج دوم را تشدید کنند.

ژان فرانسوا دلفرایس که ریاست هیئت علمی مشاوره دولت فرانسه در مورد مسائل کروناویروس را بر عهده دارد، روز چهارشنبه گفت دولت «موظف خواهد بود تعداد مشخصی از تصمیمات دشوار را بگیرد... در هشت تا 10 روز آینده در اکثر".

پس از جلسه شورای دفاع بعد از ظهر جمعه، انتظار می رود ژان کاست نخست وزیر این کشور گام های بعدی را در یک سخنرانی تلویزیونی از دفترش اعلام کند و پس از گذراندن روز شنبه با مدیر تور دو فرانس که بعدها آزمایش مثبتی برای کروناویروس انجام داد، خود منزوی می شود.

فرانسه 24 این رویداد را به صورت زنده در اینجا برای شما به ارمغان می آورد. برای تماشا، روی پخش کننده ویدیو در بالا کلیک کنید.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن