Liveblog: فرانسه در انتخابات محلی نتایج به عنوان آنها رخ می دهد, Le Pen را راست بینی را به نفع خود در پرپینان

صادر شده در: 28/06/2020 - 18:55بروز رسانی: 28/06/2020 - 18:55 نظرسنجی بسته شده اند در این دور انتخابات محلی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

نظرسنجی بسته شده اند در این دور انتخابات محلی که برگزار شده است در 4,827 شهرستانها و شهرهای سراسر فرانسه در روز یکشنبه. مردم در انتخابات بوده و حتی پایین تر از آن را برای دور اول در 15 مارس.

تبلیغات

با توجه به آمار و ارقام منتشر شده در 5 بعد از ظهر مشارکت رای برای این انتخابات در حدود 34.7 درصد و حتی کمتر از دور اول رقم 38.8 درصد است.

آن را از روی حیله و تزویر شب برای رئیس جمهور امانوئل پاکسازی را در میانه La République en Marche (LREM) ، LREM تلاش برای ساخت حمایت مردمی کاهش یافته است کوتاه با بسیاری از کاندیداهای خود را شکست و آن را به گذشته دور اول رای گیری در 15 مارس.

مانند بسیاری از برگه های رای در سراسر کشور, تاج, جواهر, پاریس, دو اسب مسابقه بین احزاب سنتی راست و چپ. دیرینه سوسیالیستی شهردار Anne Hidalgo به نظر می رسد مجموعه ای برای انتخاب مجدد پس از triumphing در دور اول با 29.3 درصد از آرا و ساخت یک اتحاد سبز, نامزد, که چهارم در دور اول با 10.8 درصد است.

تا کنون محافظه کار Rachida Dati مورد ضرب و شتم قرار انتظارات برای فرانسوی ها درست شده بود در کاهش این شهرستان از چراغ پس از آن آخرین پاریس شهردار در سمت چپ دفتر در سال 2000. اما پس از پیروزی 22.7 درصد از آرا را در دور اول او موفق به ایجاد نوع پیمان که به نظر می رسد کار برای هیدلگو.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن