گروه های محلی در پیوستن به مبارزه قانونی در برابر تهمت پیشنهاد به اجازه پزشکان بیمارستان حاضر به درمان تغییر جنسیت بیماران

Fenway سلامت نما صندوق اضطراری ماساچوست بوستون و داد از همجنس و فراجنسیتی جوانان این هفته با شکایت دولت فدرال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

Fenway سلامت نما صندوق اضطراری ماساچوست بوستون و داد از همجنس و فراجنسیتی جوانان این هفته با شکایت دولت فدرال برای جلوگیری از قانون پیشنهاد شده که اجازه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در برابر تبعیض نما مردم است.

کت و شلوار در دادگاه منطقه ای ایالات متحده توسط شاکیان که همچنین شامل یک نما اوهایو انسان و جامعه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در نیویورک و کالیفرنیا می گوید: پیشنهاد فدرال "عقبگرد" نقض قانون ضد تبعیض مفاد قانون مراقبت مقرون به صرفه است و فقط "خودسرانه و هوس باز بر خلاف قانون و نقض قانون اساسی است."

اندازه گیری است که با توجه به اثر را به on Aug. 18. در درخواست قاضی برای جلوگیری از که شکایت اتهامات:

عقبگرد قانون اعلام شد به عنوان بخشی از یک کمپین مداوم و مکرر ضد نما احساسات حمایت و نظرات توسط دولت به عنوان یک کل. .... عقبگرد قانون با هدف بدنام تجاوز+ مردم به خصوص مردم تغییر جنسیت: دروغ توصیف آنها به عنوان یک تهدید گسترش اطلاعات غلط و دروغ در مورد آنها و تبدیل دولت فدرال در تلاش برای مبارزه با تبعیض به تلاش برای ترویج تبعیض است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتشر حکومت پیشنهاد تنظیم برای رفتن به اثر ماه آینده تنها چند روز پس از دادگاه عالی حکومت کارفرمایان نمی تواند در برابر تبعیض گی و لزبین ها و ترنسجندرهای کارگران است.

در کت و شلوار شاکیان شارژ اندازه گیری را نیز اجازه می دهد تبعیض علیه افرادی که به دنبال سقط جنین و یا حتی مراقبت از سقط جنین و یا حاملگی اکتوپیک و آن را سخت تر برای افرادی که به زبان انگلیسی صحبت کنید با بلند کردن یک نیاز به ارائه اطلاعات در زبان های دیگر.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن