مستند در کلمبیا منجر به افزایش خشونت

تبدیل شدن به یک ناظر در سراسر کلمبیا واکنش مردم در وحشت به دو فیلم که منتشر شده به طور گسترده ای در رسا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399
در سراسر کلمبیا واکنش مردم در وحشت به دو فیلم که منتشر شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی در ماه ژوئن نشان دادن مردان به شدت سوء استفاده از زنان است. اما این ویدئوها فقط نوک کوه یخ: آمار نشان می دهد یک افزایش شدید خشونت خانگی از کشور رفت و به مستند ساخت آن را حتی سخت تر برای زنان برای فرار و یا گزارش سوء استفاده.

این ویدئو برای اولین بار نشان می دهد یک مرد با ورود به خانه و کشیدن یک زن توسط او و پس از آن هنوز هم آوردن مو و چرخش در اطراف او چندین بار پشت او بر روی زمین است. شما می توانید شنیدن فریاد زن. هنگامی که او در نهایت می شود تا شروع به ضربه ، ویدیو در پورتو ویلچس در شمال کلمبیا گروه سانتاندر و آنلاین ارسال شده در ژوئن 27.

این ویدئو آنلاین ارسال شده در ژوئن 27.

مردم شوکه شدند سو استفاده کننده خشونت است. آنها همچنین ابراز خشم است که فرد فیلمبرداری صحنه دخالت ندارد. چند روز بعد مقامات محلی اعلام کرد که در این ویدئو تا به حال شده است در زندان است و او تا به حال قبلی خشونت اعتقادات.

چند روز قبل از این ویدئو ظهور فیلم دیگری نشان دادن خشونت خانگی توزیع شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی در کلمبیا. این فیلم, فیلم برداری در پوبلو Bello در شمال کلمبیا وزارت سزار نشان می دهد یک مرد نشسته در کنار جاده در کنار یک ماشین پارک شده, برگزاری, تلاش زن در سراسر زانو خود را.

این ویدئو آنلاین ارسال شده در ژوئن 23.

دفتر دادستان کل باز یک تحقیق پس از این ویدئو آنلاین ارسال شده و مقامات بعد مرد گفت: رادیو و روزنامه نگار بازداشت شده بود. با توجه به رسانه های محلی خروجی این زن در رابطه با همسر خود بدرفتار و نمی خواهید به صحبت کردن در برابر او. اما پلیس او را دستگیر کردند بر اساس شهادت دوستان و خانواده, ویدیو و عکس زن با آسیب به چهره او.

افزایش در گزارش خشونت خانگی

بیشترین خشونت نیست, گیر افتاد, اما این حوادث شده اند در حال افزایش است از این کشور رفت و به مستند در 25 مارس در تلاش برای محدود کردن گسترش Covid-19.

در ژوئن 26, کلمبیا معاون رئیس جمهور مارتا لوسیا رامیرز گفت که تماس به خط تلفن ویژه (155) برای قربانیان خشونت خانگی بودند تا 150 درصد از مدت مشابه سال گذشته است. رامیرز افزود که تماس, گزارش خشونت خانگی به سنتی اضطراری شماره (123 برای پلیس و آتش نشانی و غیره.) همچنین افزایش حدود 39 درصد در طول مستند.

اما Instituto Nacional de Medicina قانونی گزارش شده است که حداقل 8,972 زنان قربانیان از داخلی و یا خشونت جنسی و 164 کشته شدند بین مارس 25 و 23 ژوئن 2020 که نشان دهنده کاهش از همان آخرین دوره سال است. اما تجزیه و تحلیل دقیق از این اعداد نشان می دهد یک افزایش تدریجی در گزارش خشونت در هفته بعد از مستند. برای مثال آمار نشان می دهد که حداقل 1,241 زنان قربانیان خشونت خانگی در طول ماه اول از مستند اما این تعداد افزایش یافت و به 1,859 فتح کرد گرفته شد ماه آینده.

"حوادث خشونت علیه زنان در طول مستند شده اند بسیار underreported"

کارلوس فرناندو گلون بکررا با این نسخهها کار در Organización Feminina, محبوب, یک, حقوق زنان در سازمان مستقر در مگدلنا شمال کلمبیا.
 
ما فکر می کنیم که حوادث خشونت علیه زنان در همه گیر شده اند بسیار underreported اولا چرا که بسیاری از زنان نمی گزارش خود معتادان به ویژه به دلیل مستند باعث می شود این روند حتی پیچیده تر از حد معمول (حتی اگر مستند محدودیت شده اند سست این چند ماه گذشته).

مستند باعث می شود آن را مشکل تر برای زنان به ترک خانه. و در حالی که زنان به لحاظ نظری می تواند گزارش خشونت خانگی به صورت آنلاین و یا با تماس با شماره های ویژه این کار همیشه ممکن نیست. بسیاری از خانه ها در کلمبیا ندارد و دسترسی به اینترنت است. و آن را آسان برای ایجاد یک تماس تلفنی گزارش سوء استفاده اگر شما زندگی می کنند در زیر همان سقف خود را با سو استفاده کننده.

اگر یک زن زندگی با او بدرفتار و او را به بازگشت به خانه پس از گزارش او این ریسک وجود دارد که او ممکن است تبدیل شدن به حتی بیشتر خشونت اگر او می یابد. این است به خصوص خطرناک است زیرا هنگامی که زنان گزارش خشونت خانگی موسسات به ندرت پاسخ بلافاصله. نیز وجود دارد که تعداد بسیار کمی از پناهگاه که در آن زنان می تواند باقی بماند.
 

"با Covid-19 کمک برای قربانیان خشونت خانگی است که واقعا یک اولویت"

این افزایش در خشونت می توان با این واقعیت توضیح داد که سلول می تواند باعث استرس بسیار زیاد. گذشته از خشونت فیزیکی ما نیز ثبت افزایش خشونت روانی.

در حال حاضر مقامات در حال تمرکز بر مبارزه با Covid-19 بنابراین کمک به قربانیان خشونت خانگی است که واقعا یک اولویت است. نه به ذکر است که وجود تاریخی ساختاری خشونت علیه زنان در کلمبیا.


در اوایل ماه مه ابتکار به نام #ElTrapoAvisa (#ClothAlert) راه اندازی شد به منظور تشویق قربانیان خشونت خانگی به قطع یک قطعه از پارچه را در پنجره خود را به نشان می دهد که آنها نیاز به کمک.

مشابه طرح تشویق خانواده ها بودند که رفتن گرسنه به چسبیدن به یک تکه پارچه قرمز در پنجره خود را به نشان می دهد که آنها نیاز به مواد غذایی است.

>> در ادامه ناظران: از کار و گرسنه کلمبیایی در اعتراض به طول Covid-19 مستند

در اواخر ماه ژوئن کلمبیا معاون رئیس جمهور اعلام کرد که اقدامات جدید خواهد بود معرفی شده برای مبارزه با اپیدمی خشونت علیه زنان است. کلمبیا حقوق زنان سازمان همواره برجسته عمده شکست از نظر پیشگیری و مراقبت از قربانیان و پاسخ از سیستم قضایی به این مسائل است.

مقاله توسط Chloé Lauvergnier



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب