مستند از شهرستانها عمده کفش های چوبی درهم جاده ها پیش از تعطیلات آخر هفته

تبدیل شدن به یک ناظر در پنج شنبه, جولای 26, مراکش اعلام ممنوعیت سفر به و از هشت شهرهای بزرگ از جمله مرا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399
در پنج شنبه, جولای 26, مراکش اعلام ممنوعیت سفر به و از هشت شهرهای بزرگ از جمله مراکش, Casablanca, فاس, رباط مکناس و طنجه – پس از تجدید حیات Covid-19 موارد در کشور است. این خبر به دنبال داشت با وحشت به عنوان مراکشی با عجله به بازگشت به خانه از تعطیلات و یا رسیدن به خانواده خود را قبل از ممنوعیت قرار داده شد به محل جولای 27. عکس ها و فیلم های آنلاین پست نشان می دهد ترافیک و تصادفات به عنوان ممنوعیت سفر باعث عجله در داخل و خارج از تحت تاثیر قرار شهرستانها.

مراکش ثبت 633 موارد جدیدی از کروناویروس در روز ممنوعیت سفر اعلام شد, تایید افزایش عفونت در کشور به بیش از 20 ، 000. در حالی که مراکش آغاز کرد کاهش اولیه آن مستند در ماه گذشته افزایش موارد جدید باعث شده است که وزارت بهداشت و داخلی برای ایجاد برخی از محدودیت. وضعیت اضطراری در این کشور تمدید شده است به اوت 10.

رئیس دولت سعد Eddine ال عثمانی گفت: این اقدام پس از افزایش قابل توجهی از موارد مثبت دیده می شد بیش از آخر هفته. او با تکرار نگرانی های دیگر از مقامات دولتی که شهروندان نیست پیشگیرانه زیر دستورالعمل و اجتماعی فاصله گرفته است.

این مستند آمد و تنها چند روز قبل از عید قربان که جشن گرفته خواهد شد در مراکش در ژوئیه 31. اسلامی تعطیلات به طور کلی جشن با هويدا و سفر. مراکشی ساکن در هر یک از هشت تحت تاثیر قرار شهرستانها در حال حاضر ممنوع از خروج به دیدار خانواده در سایر نقاط کشور است.

این ممنوعیت اعلام شد در شب از 26 جولای حدود 8 p. m. به مراکش تنها چهار ساعت به بازگشت به خانه و یا رسیدن به خانواده خود را. ویدئوها و عکس ها نشان می دهد که در نتیجه تراکم در بزرگراه ها در داخل و خارج از شهرهای بزرگ مانند کازابلانکا.


"مسدود شده برای کیلومتر و گاهی یک حادثه" این پوستر مشاهده ترافیک بیرون از کازابلانکا ساعت قبل از ممنوع خواهد بود به محل قرار داده.
 
"مردم در حال فرار در بزرگراه تلفات غرفه شلوغ قبل از نیمه شب آخرین مهلت قبل از تعطیلی هشت شهرستانها از پادشاهی است."
 
برخی از آنها سرزنش ممنوعیت سفر برای افزایش ترافیک و تصادفات به عنوان مراکشی با عجله در داخل و خارج از تحت تاثیر قرار شهرستانها. ویدیو زیر نشان می دهد که پس از برخورد خارج از فاس اما حوادث نیز گزارش شده بین مراکش و Agadir.

در صبح روز 27 ژوئیه بسیاری از آنها هنوز هم در حمل و نقل باعث احتقان عمده پاس کوه در جنوب مراکش. بسیاری از تصاویر و فیلم ها به اشتراک گذاشته شد از Tishka یک خط کوهستانی جاده بین ورزازات و مراکش.

فیلم گرفته شده از بالا نشان می دهد که خط از خودروهای متوقف در Tishka.

حمل و نقل ایستگاه تاخت و تاز کردن
 

در حالی که ویدئوها از بزرگراه های پر ترافیک خودرو ساخته شده دور در رسانه های اجتماعی حمل و نقل عمومی فقط به عنوان متاثر از ممنوعیت. ویدیو زیر نشان می دهد مراکشی پس از رسیدن به اولاد Ziane ایستگاه اتوبوس در کازابلانکا امید به خروج از شهر قبل از ممنوعیت آغاز شد. در حالی که برخی از آنها قادر به سوار شدن به اتوبوس و یا تاکسی به مقصد خود را به دیگران منتظر خارج از ایستگاه اتوبوس به خوبی نیمه شب گذشته با هیچ شانس.
 
"#کازابلانکا. شهروندان پس از رسیدن به #OuledZiane ایستگاه اتوبوس قبل از سفر بان کی مون می آید را به اثر" این پست را می گوید.
 
ایستگاه قطار در طنجه بود به همان اندازه هولناک با voyagers امیدوار به خروج از شهر قبل از آن قفل شده بود.
 

مقامات اعلام نشده که سفر عادی از سر گرفته خواهد به این هشت شهرستانها و یا اینکه آیا مراکش بازگشت به شبیه مهار اقدامات انجام شده در ماه مارس است.

مقاله نوشته شده توسط Pariesa جوان



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن