موزه لوور در حال آماده شدن برای دوباره باز جولای 6, فرانسه برطرف Covid-19 مستند

صادر شده در: 29/05/2020 - 18:33Modified: 29/05/2020 - 18:36 موزه لوور در پاریس روز جمعه گفت که برنامه ریزی ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

موزه لوور در پاریس روز جمعه گفت که برنامه ریزی برای دوباره باز کردن درهای خود را در ماه جولای 6 زیر گام های جدید اعلام شده توسط نخست وزیر فرانسه Édouard فیلیپ به سهولت کشور Covid-19 مستند.

تبلیغات

در بیانیه ای در موزه لوور فرانسه که بیشترین بازدید موزه گفت مترقی دوباره باز خواهد مستلزم یک سیستم رزرو و علامت های جدید است که قادر می سازد "حداکثر شرایط امنیتی" برای بازدید کنندگان در علاوه بر این به پوشیدن ماسک و توصیه می شود-اجتماعی فاصله گرفته است.

این بیانیه یک روز پس از نخست وزیر بلژیک اعلام کرد جزئیات فاز دوم تدریجی لغو فرانسه سخت coronavirus مستند که شامل یک در سراسر کشور بازگشایی کافه ها و رستوران ها از تاریخ 2 ژوئن. اما در پاریس که در آن خطر ابتلا به کروناویروس گسترش همچنان بالاتر از بقیه سرزمین اصلی تنها تراس خارج از خوردن و نوشیدن موسسات می تواند بازگشایی به مشتریان.

فرهنگ فرانسه وزیر Franck Riester در روز جمعه در ملاقات با رئیس جمهور از عمده نهادهای فرهنگی و پس از این موقت دوباره باز کردن برنامه منتشر شد.

موزه لوور, موزه, باغ Tuileries به "jardin du گردونه" و اوژن پا, ملی, موزه, همه بخشی از همان نهاد عمومی بودند و همه در حال آماده شدن برای مرحله به مرحله بازگشایی این بیانیه اشاره کرد.

این "jardin du گردونه" باز خواهد شد شنبه, مارس 30 در حالی که باغ Tuileries باز خواهد شد یکشنبه, مارس 31. تجمعات هنوز هم می تواند محدود به گروه های بیش از 10 نفر.

موزه لوور که 9.6 میلیون بازدید کننده در سال گذشته بسته شد در ماه مارس تنها چند روز قبل از فرانسه رفت و سخت در سراسر کشور مستند به جلوگیری از گسترش ویروس.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب