پاکسازی 'اعتماد به نفس' از پیشرفت در روابط روسیه پس از لیبی مذاکرات با پوتین

صادر شده در: 26/06/2020 - 19:59بروز رسانی: 26/06/2020 - 19:59 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعتماد به نف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعتماد به نفس است پیشرفت در زمینه های کلیدی با روسیه به ویژه بحران در لیبی دفتر خود گفت: روز جمعه پس از یک کنفرانس ویدئویی با رهبر روسیه ولادیمیر پوتین.

تبلیغات

پاکسازی است که "اعتماد به نفس که ما می توانیم پیشرفت با روسیه بر روی تعدادی از افراد" ارشد ریاست جمهوری با رسمی به خبرنگاران گفت: با استناد به "منافع مشترک در ثبات لیبی و الحاق آن نهاد".

پاکسازی در ماه های اخیر به دنبال سیاست ایجاد روابط حسنه با روسیه رسیدن به پوتین بیش از زمینه های کلیدی از اختلاف مانند اوکراین در یک رویکرد است که discomforted برخی از اتحادیه اروپا و متحدان.

تماس خود را با پوتین در میان یک شکاف بین فرانسه و ترکیه که پاکسازی متهم کرده است از یک "بازی خطرناک" در لیبی است.

ترکیه مداخله قاطعانه در هفته های اخیر در لیبی ارائه پشتیبانی هوایی و سلاح و مبارزان متفقین از سوریه برای کمک به دولت مستقر در طرابلس دفع یک حمله توسط eastern رهبر نظامی خلیفه Haftar.

روسیه پشت Haftar و فرانسه نیز مظنون به طرفداری از او — اگر چه پاریس اصرار دارد آن را خنثی است در جنگ است.

در مذاکرات با پوتین, پاکسازی بیان "همه نگران است که تقویت حضور ترکیه در لیبی باعث" این مقام گفت.

اما این مقام افزود که پاکسازی نیز مطرح شده با پوتین "دخالت خارجی در لیبی" از جمله حضور مزدوران از واگنر گروه یک سازمان شبه نظامی گزارش اجرا شده توسط محرم از پوتین.

با توجه به کرملین سایت, پوتین گفت: پاکسازی: "من می دانم که طرز فکر خود را با هدف سازماندهی کار مشترک در بسیاری از این افراد است. ما به حمایت از طرح های پیشنهادی خود را در هر راه ممکن است."

کرملین گفت: هر دو رهبران به نام برای آتش بس در لیبی و بازگشت به گفت و گو است.

>> مصاحبه: لیبی 'در برابر یک خطر واقعی از پارتیشن'

دعوت به روسیه

مقام فرانسوی گفت که در طول دو ساعت از مذاکرات پوتین نیز دعوت پاکسازی به روسیه و رئیس جمهور فرانسه پذیرفته شده بود اگر چه هیچ تاریخ تعیین شده است.

این دیدار به احتمال زیاد "را در ماه آینده" و "قبل از پایان سال" اگر چه coronavirus بحران خواهد گرفته شود باید در حساب رسمی گفت.

کرملین همچنین گفت که پوتین دعوت "عزیز امانوئل" برای بازدید از روسیه است.

فرانسه رهبر در حال برنامه ریزی برای حضور در حوادث در میدان سرخ در ماه گذشته به مناسبت سالگرد 75 از پیروزی بر آلمان نازی است.

اما این مراسم لغو شد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر, اگر چه آن را بعد رفتم جلو – بدون پاکسازی در حضور و غیاب – در مسکو در روز چهارشنبه.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب