پاکسازی دولت چهره دشوار مذاکرات در بیمارستان وصله پینه کردن در پی Covid-19

فرانسه وزارت بهداشت تنظیم شده است برای باز کردن مذاکرات روز دوشنبه با پرسنل بهداشت و درمان بیش از یک مجموعه ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

فرانسه وزارت بهداشت تنظیم شده است برای باز کردن مذاکرات روز دوشنبه با پرسنل بهداشت و درمان بیش از یک مجموعه از اصلاحات به بیمارستان ها و خانه های سالمندان. برخی از کارگران بهداشت و درمان در حال حاضر شکی نیست که این اصلاحات را زنده خواهد کرد تا به "عظیم" سرمایه گذاری وعده داده شده توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی.

تبلیغات

فرانسوی, وزیر بهداشت Olivier Véran تعیین کرده است انتظارات بالا خود را برای اولین دیدار با پرسنل پزشکی بیش از آینده از سیستم بهداشت و درمان.

"ما به سرعت ما قوی," او گفت: او به عنوان مشخص شده برنامه های خود را برای اصلاحات. این Covid-19 همه گیر است و در معرض ضعف فرانسه را گرامی سیستم بهداشت و درمان است که دیده می شود آن ظرفیت برش و بار در کارکنان افزایش بیش از چند سال گذشته.

در اواخر ماه مارس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی وعده داده شده "عظیم" جدید طرح سرمایه گذاری برای بیمارستان های دولتی با یک چشم به بهبود دستمزدها و شرایط کار برای کارکنان و همچنین بیمار ظرفیت. روز دوشنبه وزارت بهداشت برگزار خواهد شد اولین جلسه خود به بحث در مورد اصلاحات با 300 نمایندگان اتحادیه های کارگری و گروه های حمایت به نمایندگی از پرسنل پزشکی.

به گریس چرخ دولت برداشت متحد برای نظارت بر مذاکرات: نیکول Notat سابق رئیس متوسط CFDT اتحادیه کارگران و طرفدار پاکسازی در طول سال 2017 انتخابات ریاست جمهوری است. Notat وعده داده است به دنبال وسیع ترین امکان توافق در مذاکرات و خودداری از بیان خود موقعیت.

همه احزاب استقبال کرده اند او را انتخاب کنید ،

"این انتخاب است که یک سیگنال منفی" نوشته دکتر ژروم مارتی رئیس UFML پزشکان اتحادیه اروپا در توییتر. مارتی برجسته Notat حمایت در سال 1995 برای اصلاحات به سیستم تامین اجتماعی زیر و سپس نخست وزیر آلن Juppé. دولت حمایت کردن بر روی کلید مقررات اصلاحات پس از آنها باعث بزرگترین جنبش اعتصاب در فرانسه از سال 1968. اما با این اقدامات به دنبال کاهش کلی کسری از سیستم تامین اجتماعی که همچنین بودجه بیمارستان ها. منتقدان می گویند این کاهش بودجه در زمان تلفات سنگین در بیمارستان.

جنجال بر Notat می افزاید: به آنچه در حال حاضر به احتمال زیاد به زمان مذاکرات بین دولت و پرسنل پزشکی که نارضایتی تاریخ طولانی قبل از زمان همه گیر.

حقوق و دستمزد افزایش

مذاکرات نیز پس از وعده های دولت از Covid-19 پاداش برای سلامت کارگران ملاقات با یک ولرم پاسخ. Véran است پس گفت: فرانسه هفتگی مجله du Dimanche که او می خواهد برای افزایش حقوق, یک دیرینه تقاضا از سلامت کارگران است. رئیس جمهور پاکسازی بخشی از وعده داده شده برای پایان دادن به "pauperisation" از پرسنل پزشکی.

در حال حاضر حقوق پرستاران فرانسه شروع اطراف 1500 €در هر ماه — در میان پایین ترین در OECD قرار دادن فرانسه 28th از 32 در این اندازه گیری. در نظرسنجی اخیر راه اندازی شده توسط یک بیمارستان خصوصی' فدراسیون 55 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که پشتیبانی افزایش سلامت کارگران پرداخت.

Véran گفت که او می خواهد به افزایش حقوق در بیمارستان ها و آسایشگاه ها به "حداقل متوسط اروپا". اتحادیه های کارگری اما نگران هستند که افزایش پرداخت خواهد شد تنها به درخواست پرستاران.

در مصاحبه ای با مجله du Dimanche, Frédéric Valletoux رئیس جمهور از بیمارستان فدراسیون (FHF) همچنین از دولت خواست به "کاهش فاصله در پرداخت بین بخش عمومی و بخش خصوصی که ضعیف [عمومی,] بیمارستان".

ساعت کار

دولت همچنین قرار دادن ساعت کاری روی میز گفت: آن را می خواهد به حذف "عرب ها است که مانع از کسانی که می خواهم به کار بیشتر از انجام این کار". این هم یک تقاضا مطرح FHF.

از سال 2002 فرانسوی سلامت پرسنل رسمی محدود شده است به طور منظم 35 ساعت در هفته کاری — یک قانون است که اتحادیه های کارگری در حال قاطعانه در مورد حفاظت است. آنها می گویند که ساعات کار در حال حاضر بسیار طولانی در عمل و نیروی انسانی کافی مانع از کارگران بهداشت و درمان از مصرف خود را موظف زمان پرداخت کردن را برای اضافه کاری. با توجه به SNPI پرستاران اتحادیه, سیستم بیمارستان به صورت منطقه پاریس به تنهایی مدیون کارکنان آن 1 میلیون روز از زمان پرداخت کردن.

بیمارستان "بزرگترین پزشکی کویر در فرانسه'

Valletoux از FHF اشاره می کند که سی درصد از معاملات در بیمارستان ها هستند و نه کارکنان.

"بیمارستان ها بزرگترین پزشکی کویر در فرانسه" او می گوید: اتخاذ یک عبارت به طور معمول استفاده می شود برای اشاره به مناطق روستایی که در آن سلامت کارگران فاقد آن هستند. پاکسازی دولت امیدوار است که افزایش حقوق و بهبود مسیرهای شغلی کمک خواهد کرد که جذب پرسنل.

"سی درصد از جدید پرستاری فارغ التحصیلان این حرفه را ترک کنند ظرف پنج سال می گوید:" تیری Amouroux سخنگوی SNPI. اتحادیه مقصر شرایط کار بلکه ناکافی مدیریت منابع انسانی است.

کمبود نیروی انسانی منجر به تخت بستن. آنها همچنین نیاز به بيمارستان به استخدام کارگران موقت که پرداخت می شود بالاتر از حقوق و مزایای خود هستند.

کمبود نیروی انسانی و اشباع از فعالیت های پدید آمده در سالهای اخیر سال به عنوان چالش های اصلی برای سلامت سیستم در فرانسه منجر برخی از پزشکان به استعفا در اعتراض. در ماه دسامبر یک مراقبت های ویژه دکتر گفت فرانسه 24 استعفا داده بود چرا که او دیگر نمی خواستم به "راه رفتن در tightrope بدون یک تور ایمنی".

بودجه

با وجود 1995, اصلاحات, فرانسوی, بیمارستان بدهی امروز نزدیک به رقم 30 میلیارد دلار است. قبل از Covid-19 آمار دولت موافقت کرده بود به پرداخت یک سوم از این بدهی تحت سالانه امنیت اجتماعی در بودجه لایحه (PLFSS). در چهارشنبه Véran ارائه شده به کمی افزایش می دهد که در مجموع به رقم 13 میلیون بیش از سه سال است.

در ضمن هیچ مبلغ هنوز مشخص برای "عظیم" سرمایه گذاری طرح پاکسازی وعده داده شده در مارس.

بیشتر منطقه در نظر گرفته شده برای اصلاحات است که به طور گسترده ای مورد انتقاد مدل شناخته شده به عنوان "فعالیت پرداخت مبتنی بر" اجرا شده در سال 2003. تحت این مدل بیمارستان لایحه امنیت اجتماعی برای هر یک روش پزشکی است که رمزی با توجه به هزینه. منتقدان می گویند این مدل خطرناک است زیرا تحریک بیمارستان برای انجام بیشتر از روش ممکن است لازم باشد و یا به اولویت بندی بهترین آنهایی که پرداخت می شود برای کمک به حفظ تعادل خود کتاب. دیگران استدلال می کنند که آن را هل می دهد بیمارستان به یک "مسابقه برای سودآوری".

در بیانیه منتشر شده در مارس 13, گروهی از نمایندگان مجلس از جمله اعضای سابق پاکسازی حزب پیشنهاد کاهش سهم بودجه بیمارستان وابسته به این طرح.

جدول زمانی

Véran گفت: او می خواست بیمارستان وصله پینه کردن طرح را شامل می شود در آینده بودجه امنیت اجتماعی در ماه سپتامبر. اتحادیه های کارگری در حال حاضر به نام این گاهشمار به سوال.

"اگر همه چیز به پایان خواهد رسید جولای 15 اتاق را برای مانور برای مذاکرات بسیار محدود خواهد بود:" یک مقام اتحادیه به خبرگزاری فرانسه گفت.

بهداشت و درمان اتحادیه های کارگری و گروه های حمایت در حال برنامه ریزی ملی تظاهرات در ژوئن 16.

"ما چوب به خواسته های ما" اینتر-Urgences جمعی هشدار داد در توییتر.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن