پاکسازی از دست می دهد اکثریت به عنوان حزب جداشدگان فرم جدید گروه پارلمانی

صادر شده در: 19/05/2020 - 08:50Modified: 19/05/2020 - 08:51 جداشدگان از رئیس جمهور امانوئل پاکسازی حزب حاکم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

جداشدگان از رئیس جمهور امانوئل پاکسازی حزب حاکم اعلام کرد که ایجاد یک گروه جدید در فرانسه مجلس در روز سه شنبه, محروم رئیس جمهور از آشکار اکثریت و افزایش فشار بیشتر در جناح چپ سیاست.

تبلیغات

هفت قانونگذاران انشعاب از پاکسازی را La République En Marche (LREM) به عضویت جدید "محیط زیست دموکراسی" همبستگی گروهی است که تعداد 17 نمایندگان مجلس در صفوف خود از جمله یک بار پاکسازی وفادار Cédric Villani.

این بدان معناست که حزب حاکم در حال حاضر تنها دارای 288 نمایندگان مجلس در شورای ملی یکی از اکثریت مطلق و پایین از 314 پاکسازی کرده بود و پس از او redrew چشم انداز سیاسی در سال 2017.

اما 17 به طور قابل توجهی کمتر از 58 نمایندگان مجلس پیشنهاد شده توسط گزارش های رسانه ها در اوایل این ماه نشان می دهد که حزب bigwigs تا به حال موفق به جلوگیری از جریان.

"فشار از اجرایی حزب و گروه بود به طوری که ما تا به حال به حرکت اعلام به جلو" یک پناهنده به رویترز گفت. "بسیاری در نهایت تصمیم گرفت به را غوطه."

پاکسازی حزب تشکیل سابق بانک سوق دادن او به ریاست جمهوری در سال 2017 در حال حاضر دچار یک رشته از defections توسط قانونگذاران نا امید خود را از دست در تصمیم گیری و خود را طرفدار سیاست های کسب و کار.

رئيس جمهور فرانسه هنوز هم می تواند تعداد در حمایت از یک کوچکتر داد شریک میانه رو مودم. این حساب ممکن است در حال حاضر به مودم بیشتر نفوذ بر سیاست گذاری در دو سال آخر از پاکسازی دستور.

اصلاحات خود را رانندگی متوقف شده است با این بیماری همه گیر کوروناویروس فقط به عنوان او به دنبال به دست آوردن شتاب پس از ماه ها اعتراض و بحث برانگیز در حقوق بازنشستگی و زرد "جلیقه" ناآرامی.

این جداشدگان را در نظر نمی خود را به عنوان اپوزیسیون خواهد شد اما فشار دولت به اتخاذ سبزتر و بیشتر کارگر پسند اصلاحات برای جلوگیری از رای دهندگان از تعویض به راست گفتند.

"اگر ما را نشان نمی دهد نتایج به سرعت خطر این است که بدترین را انتخاب کنید در سال 2022 این چیزی است که ما می خواهیم برای جلوگیری از در همه هزینه" گفت: Aurélien Taché برجسته پناهنده.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن