پاکسازی سفارشات پرس و جو پس از ex-دادستان برنامههای سیاسی 'فشار' در Fillon پروب

صادر شده در: 20/06/2020 - 17:14Modified: 20/06/2020 - 17:15 در یک پیچ و تاب و در جعلی شغل سابق فرانسه نخست و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

در یک پیچ و تاب و در جعلی شغل سابق فرانسه نخست وزیر François Fillon رئیس امانوئل پاکسازی خواسته روز جمعه شورای عالی قضائی به بررسی یک سابق بالا دادستان اتهامات که فشار سیاسی قرار داده شد در سیستم عدالت کیفری در اوایل ماه روند که Fillon نامزد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2017.

تبلیغات

یکی از پر شور ترین داستان در سیاست roared بازگشت به زندگی زمانی که مجله Le Point گزارش روز چهارشنبه که ایلین Houlette – که سر از فرانسه از مالی تعقیب از سال 2014 تا 2019 – گفت که او را تحت "فشار زیادی" و "بسیار کنترل" توسط رئیس پاریس دادستان کاترین Champrenault طول Fillon تحقیقات در اوایل ماه سال 2017.

صحبت کردن به یک کمیته پارلمانی در مورد استقلال قوه قضائیه در تاریخ 10 ژوئن Houlette پیشنهاد کرد که Champrenault ساخته شده خود را با سرعت بالا پرس و جو با خواسته های آن انجام می شود "سریع" در این دوره – زمانی که محافظه کار Fillon اجرا شد که در سال انتخابات ریاست جمهوری مسابقه. پاریس دادستان کل گزارش به طور مستقیم به وزیر دادگستری.

نظام عدالت کیفری است "به ندرت عمل کرده تا به سرعت" در پاسخ به یک اتهام رسوایی سیاسی به عنوان آن را در Fillon مورد اشاره جناح چپ کاغذ Libération.

"واقعیت این است که آینده'

Houlette بیانیه به کمیته پارلمانی موجب واکنش شدید از سیاستمداران در سراسر طیف سیاسی. اریک Woerth, یک LR MP و خزانه دار از Fillon را در سال 2017, کمپین گفت که هر گونه "شتاب" روند قضایی طراحی شده بود به "end خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری".

"هنگامی که ما محکوم به استفاده سیاسی از سیستم قضایی مردم ما تماس بگیرید پردازان توطئه ایم" لوپن رهبر راست Rassemblement ملی (که قبلا در جبهه ملی). "حقیقت این است که در حال حاضر در حال ظهور – و این فقط نوک کوه یخ است."

Jean-Luc Mélenchon, رهبر چپ La France Insoumise (LFI), توئیتر خود نوشت: "رئیس سابق جرایم مالی اداره اعتراف به داشتن عمل تحت فشار در Fillon امر است. که مسئول است ؟ رئیس دادستانی که دستور نفرت انگیز جستجوهای برابر LFI. حقیقت این است که در حال آمدن است." در 2018, حملات انجام شده در Mélenchon و LFI ملک به عنوان بخشی از یک پروب به مالی نزاکت.

در پاسخ به این اعتراض در تاریخ 19 ژوئن پاکسازی خواسته شورای عالی قضائی – مستقل از بدن است که به تنظیم سیستم عدالت – برای راه اندازی یک پرس و جو برای "حذف هر گونه شک در مورد استقلال و بی طرفی قوه قضائیه" در Fillon مورد.

Penelopegate

به عنوان نامزد جناح راست حزب Les Républicains (LR), the ex-PM در انتخابات به عنوان مورد علاقه را به نفع خود در انتخابات ریاست جمهوری تا ژانویه آن سال هنگامی که طنز هفتگی Le Canard Enchaîné چاپ مقاله متهم Fillon از به کارگیری همسرش پنه لوپه به عنوان خود را "مجلس دستیار" برای کل حقوق و دستمزد €500,000 (دادستان در حال حاضر می گویند آن را در اطراف €1 میلیون) با وجود او ظاهرا انجام ناچیز کار در یک نقش است.

این مقاله همچنین نشان داد اسناد و مدارک نشان می دهد که او پرداخت می شود در مجموع €100,000 بیش از چند سال به عنوان "مشاور" به صورت ادبی انتشار Revue des Deux Mondesمتعلق به دیپلم Fillon. دوباره آن را به نظر می رسد که او انجام داده بود و کمی واقعی کار می کنند. دو هفته بعد Le Canard Enchaîné در بر داشت که دو نفر از فرزندان او پرداخت شد €84,000 از خزانه دولت برای شبیه نقش با وجود ظاهرا به سختی انجام هر کار است.

یک جلسه مقدماتی بلافاصله باز می شود. "Penelopegate" به عنوان مطبوعات فرانسه لقب آن kyboshed Fillon تلاش به Élysée قصر خود را در نظرسنجی ها رتبه بندی فروپاشید. در بسیاری از موارد از آن به طور موثر مبارزه است. چند صاحب نظران سیاسی انتظار داشتند Fillon را چشمگیر پیروزی در سال 2016 LR اولیه بیش از دو سابق خود, رئیس, رئیس جمهور سابق نیکولا سارکوزی و بوردو شهردار آلن Juppé حاوی میانه. Fillon سپس تاسیس روشن نظرسنجی سرب با یک چشم انداز برای اصلاحات فرانسه با استفاده از کلاسیک لیبرال سیاست به کوچک شدن دولت و تزریق پویایی هر چه بیشتر به اقتصاد است.

در پی Penelopegate, پاکسازی جایگزین Fillon به عنوان سناتور قبل از تصرف تاج در انتخابات ماه مه با یک شبیه دستور کار به liberalise فرانسه اقتصاد ادا در میانه بازاریابی است. پس از امتناع ایستادگی کردن به عنوان Républicains نامزد Fillon حذف شد در دور اول پس از آمدن به سوم.

محاکمه آغاز شده و در فوریه سال 2020 است. Fillon همواره هرگونه کیفری تخلف کرد و گفت که او قربانی یک با انگیزه های سیاسی حقه های کثیف, کمپین اگر چه او اذعان کرده است "اشتباه". حکم است که انتظار می رود در ماه ژوئن 29.

روز جمعه Houlette روشن است که "فشارهای" او با اشاره به بودند "صرفا رویه" – که Fillon اتهام نیست "به درخواست" دولت و یا "تحت فشار" از آن است.

برای او بخشی Champrenault گفت: همان روز که اقدامات او در طول Fillon پرس و جو شد و فقط بخشی از "معمول عملکرد" سیستم عدالت کیفری.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن