پاکسازی وعده €200 میلیون دلار برای تحقیقات پزشکی برای مقابله با Covid-19

صادر شده در: 16/06/2020 - 15:19Modified: 16/06/2020 - 15:19 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و کشور را بالا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و کشور را بالا داروسازی اعلام کرد قصد دارد روز سه شنبه به تقویت تولید داخلی دارو در میان بین المللی تقلا برای تقویت عمومی صنایع بهداشتی برای مقابله با Covid-19 بیماری همه گیر.

تبلیغات

داروسازی سانوفی که در حال کار بر روی دو پتانسیل coronavirus واکسن گفت: این امر سرمایه گذاری €610 میلیون ($679 میلیون) در دو سایت فرانسوی به نوبه خود آنها را به یک مرکز اختصاص داده شده به تحقیق و توسعه و تولید واکسن است.

صحبت کردن در شرکت سانوفی را مارسی-L'Étoile تسهیلات پاکسازی همچنین متعهد €200 میلیون دلار برای کمک به تحقیقات داخلی و تولید دارو و گفت: دولت خود را اعلام خواهد کرد قصد دارد در روز پنج شنبه به بازگرداندن برخی دارویی امکانات تولید به فرانسه.

"همه دیدند که در طول این بحران که برخی از معمول استفاده می شود مواد مخدر شد و دیگر تولید در فرانسه و اروپا است. بنابراین ما باید دیگر فقط سوال بپرسید اما منظور جلب نتیجه گیری" پاکسازی گفت: در سایت شرکت سانوفی در نزدیکی لیون مرکزی فرانسه است.

وجود دارد در حال حاضر هیچ درمان تایید شده یا واکسن برای Covid-19 که به کشته شدن بیش از 431,000 در سطح جهان است. داروسازان در سراسر جهان در حال عجله به آدرس که در حالی که دولت به نوبه خود در حال jostling به تلاش برای اطمینان حاصل شود که آنها را در خط برای لوازم.

'سانوفی قلب ضربان در فرانسه'

این موضوع تبدیل شده است به خصوص حساس در فرانسه پس از شرکت سانوفی مدیر عامل Paul Hudson حاکی از مه که اروپا بود که بیش از حد آهسته در حمایت از کار بر روی یک واکسن و اشاره کرد ما بیماران ممکن است هر واکسن آن را توسعه اول داده واشنگتن تا به حال ارائه کمک های مالی بیشتر.

هادسون نظر irked مقامات فرانسوی با اگنس لول-Runacher تاریخ و وزیر صنعت اشاره کرد آن را "غیر قابل قبول" اگر برخی کشورها دریافت ممتاز دسترسی به یک coronavirus واکسن تولید شده توسط فرانسه داروسازی

در یک سخنرانی پس از میزبانی پاکسازی در سه شنبه هادسون اقدام به صاف تنش با دولت فرانسه تکرار کرد که شرکت سانوفی شد متعهد به کمک به فرانسه ساخت آن سیستم بهداشت و درمان.

"سانوفی قلب ضربان در فرانسه گفت:" هادسون.

اروپا و عدم هماهنگی در زیر نور افکن

با وجود سانوفی وعده که آن را یک واکسن در دسترس در سراسر جهان به طور همزمان داروسازی اولیه نظرات کانون توجه قرار دادن در اروپا و عدم هماهنگی سلامت.

در آخرین نشانه از کشورهای اروپایی در حال حاضر در تلاش برای گرفتن یک گروه تشکیل شده توسط فرانسه, آلمان, ایتالیا و هلند زده یک معامله در روز شنبه برای تضمین 400 میلیون دوز از AstraZeneca بالقوه واکسن.

کمیسیون اروپا نیز با دریافت دستور از دولت های اتحادیه اروپا روز جمعه برای مذاکره پیشرفته خرید تا شش واکسن با استفاده از درآمد حاصل از صندوق اضطراری €2.4 میلیارد دلار است.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن