مدیسون Bumgarner از دست می دهد در اولین بازی با دایاموند

اریک Hosmer آمار سه-اجرای دونفره در نوبت متوالی به تباهی سابق غول ستاره مدیسون Bumgarner در آریزونا اولین و می

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

اریک Hosmer آمار سه-اجرای دونفره در نوبت متوالی به تباهی سابق غول ستاره مدیسون Bumgarner در آریزونا اولین و میزبان San Diego Padres یک 7-2 پیروزی بر آریزونا دایاموند در روز جمعه.

شش RBIs گره خورده است Hosmer حرفه ای بالا و حمایت کریس Paddack که انداخت بدون گل شش نوبت.

Bumgarner اجازه دو بازدید قبل از مبارزه در ششم. او سه بار مجاز به اجرا می شود و چهار بازدید در 5 ⅔ نوبت با چهار strikeouts و سه راه می رود.

Astros 8, Mariners 2: گرد و خاکی بیکر نوشته شده پیروزی در اولین بازی خود به عنوان میزبان هوستون به عنوان مدیر مایکل برانتلی آمار سه اجرای هومر به بازگشت جاستین Verlander.

دوقلوها 10, White Sox 5: حداکثر کپلر homered در برابر لوکاس Giolito در دو در-خفاش ها و بازدید از مینه سوتا ضرب و شتم شیکاگو است.

سرخپوستان 2 رویالز 0: Shane بیبر زده از 14 بیش از شش بدون گل نوبت به کلیولند ساخته شده بیانیه ای برای اقلیت با پوشیدن آن جاده کشباف با "کلیولند" در مقابل و به جای "سرخپوستان." بیبر 14 strikeouts به تنظیم یک رکورد برای روز باز هستند و بیشتر در رشته های اصلی در یک درب بازکن پس Hall of Famer سفت جانسون نیز دامن زده 14 در 31 مارس 1996.

متس 1, بریوز 0: Yoenis Cespedes راه اندازی یک خانه اجرا که فرستاده یعقوب deGrom و میزبان نیویورک گذشته آتلانتا. این بود که بارها مجروح Cespedes نخستین-بازی لیگ پس از 20 ژوئیه 2018. آینده متوالی Cy جوان, جوایز, deGrom دامن زد هشت و گسترش خود را بدون گل خط به یک حرفه ای-بهترین 28 نوبت طولانی ترین فعال رگه در رشته های.

Madison Bumgarner throws in the first inning Friday, his first without a Giants jersey.

مدیسون Bumgarner می اندازد در اولین ورود خود برای اولین بار بدون یک غول نیوجرسی.

Sean M. Haffey / گتی ایماژ

توله 3, حذفی, 0: Kyle Hendricks تن به تن سه hitter وظیفه و آنتونی ریزو و ایان Happ homered برای میزبان شیکاگو به دیوید راس اولین پیروزی در اولین بازی خود به عنوان یک بزرگ-لیگ manager.

Red Sox 13, آرام 2: J. D. مارتینز و سابق غول کوین ستون هر راند در سه اجرا می شود و میزبان بوستون نورد گذشته بالتیمور.

کاردینالز 5, دزدان دریایی 4: جک فلاهرتی سخت تن به تن هفت جامد نوبت و پل DeJong آمار دو اجرای هومر برای میزبان St. Louis.

قرمز 7 ببر 1: تازه وارد مایک Moustakas سوار در چهار اجرا می شود از جمله دو اجرای هومر و سابق یک استارت سانی خاکستری دامن زد نه داد و تا سه بازدید در شش نوبت خود را گسترش عمده-در لیگ برتر به 34 متوالی شروع می شود و بدون اجازه می دهد بیش از شش بازدید.

رنجرز 1, رشته کوه های راکی 0: Lance لین زده را نه در شش نوبت و تگزاس افتتاح جدید آن جمع شدن سقف ورزشگاه با یک پیروزی بیش از کلرادو.

Marlins 5, فیلیز 2: عیسی اگویلار دو لا فرانترا آمار دو اجرای هومر خاموش هارون نلا شنی Alcantara تن به تن به هفتم و بازدید از میامی خراب مدیر جو Girardi اولین بازی در فیلادلفیا.

Blue Jays 6 اشعه 4: کون Biggio پسر Hall of Famer کریگ Biggio آمار سه اجرای هومر و بازدید از تورنتو شروع آن هنوز در حال پیشرفت اودیسه با شکوه خلیج تمپا.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب