مالی مخالفان اعلام کرد 'آتش بس' به عنوان رهبران منطقه ای آماده شدن برای مذاکرات

صادر شده در: 21/07/2020 - 07:24 مالی مخالفان سیاسی گفت: این امر توقف تظاهرات در "آتش بس" جلوتر از آینده عید

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

مالی مخالفان سیاسی گفت: این امر توقف تظاهرات در "آتش بس" جلوتر از آینده عید جشنواره به عنوان چهار غرب آفریقا رئیس جمهور آماده شدن برای سفر به این کشور این هفته برای میانجیگری مذاکرات را امتحان کنید و حل و فصل بحران.

تبلیغات

رئیس جمهور ابراهیم Boubacar Keita قفل شده در یک بن بست برای هفته ها با مخالفان ژوئن 5, جنبش, و درگیری spiralled به درگیری های خشونت آمیز در اوایل این ماه ترک نزدیک به یک دوجین مردم مرده است.

اپوزیسیون شده اند ضربه زدن به یک سرچشمه خشم بیش از رئيس جمهور را درک شکست در مقابله با وخیم اقتصاد و فساد و هشت سال جهادی جنگ است.

رهبران ساحل عاج, غنا سنگال و نیجر پرواز خواهد کرد و به باماکو پایتخت برای مذاکرات روز پنج شنبه در مورد بن بست با توجه به مالی رسمی ریاست جمهوری.

Nouhoun Sarr یکی از اعتراض رهبران جنبش گفته است: شب دوشنبه تا جمعه که مخالفان "تصمیم به رعایت آتش بس در موضوع نافرمانی مدنی. این اجازه می دهد تا Malians به درستی و آماده شدن برای جشن عید."

"در طول این دوره وجود خواهد داشت نه بیشتر تظاهرات. و همانطور که شما نیز می دانید که ما در حال آماده سازی برای میزبانی سران دولت" او گفت:.

مسلمانان در روز عید قربان, جشنواره, از قربانی کردن حیوانات آغاز خواهد شد در پایان ماه طول می کشد و برای چند روز.

عیسی Kaou Djim دیگر جنبش اعتراضی شکل گفت که این آتش بس بود "بسیار مسئول و تصمیم عاقلانه".

اما مخالفان نمی نرم کردن آن خواسته صدور بیانیه ای در روز دوشنبه که به نام دوباره برای استعفای کیتا و رژیم او.

ناآرامی های خشونت آمیز

پنج شنبه مذاکرات را دنبال کنید بر روی پاشنه از یک واسطه ماموریت از غرب آفریقا بلوک ECOWAS که به پایان رسید یکشنبه پس از شکست به آشتی دادن رئیس جمهور با مخالفان.

در میان دیگر نارضایتی بسیاری از Malians در حال خشم و در نتیجه طولانی تاخیر انتخابات پارلمانی در ماه مارس و آوریل که پیروزی دست به کیتا ،

اما بحران کنونی به سر آمد و در جولای 10, بعد از یک ضد Keita تجمع سازماندهی شده توسط تاریخ 5 ژوئن جنبش خشونت تبدیل شد.

معترضان مسدود کلیدی پل در Bamako با هجوم به محل شبکه دولتی و حمله به مجلس است.

سه روز درگیری میان معترضان و نیروهای امنیتی به دنبال خروج از 11 کشته و 158 مجروح, با توجه به رسمی شمارش در بدترین ناآرامی های سیاسی مالی دیده بود در سال است.

این ECOWAS ماموریت در روز شنبه پیشنهاد تشکیل دولت وحدت ملی از جمله اعضای مخالف و همچنین انتصاب قضات جدید به دادگاه قانون اساسی که به طور بالقوه می تواند دوباره بررسی اختلاف نتایج انتخابات.

اما در ژوئن 5, جنبش قبلا رد هر گونه نتیجه می کند که عبارتند از: Keita خروج – تقاضا رهبران اپوزیسیون باید در اصرار برای هفته ها.

این حرکت یک نامتجانس داد از سیاسی و اجتماعی و جامعه مدنی و رهبران در سراسر قدرتمند امام محمود Dicko که دیده می شود به عنوان آن عملا رهبر هر چند او است نه یک عضو رسمی.

'تغییر رادیکال' خواست

مالی را از همسایگان و متحدان بین المللی نگران هستند برای جلوگیری از یک اسلاید به هرج و مرج در فقیر Sahel ملت از 20 میلیون نفر است.

سابق مستعمره فرانسه بوده است و تلاش برای مهار یک جهادی شورش است که برای اولین بار پدید آمده در شمال در سال 2012 قبل از گسترش به مرکز.

هزاران نفر از سربازان و غیر نظامیان کشته شده در جنگ و صدها هزار نفر از مردم رانده شده از خانه های خود.

کیتا که به قدرت رسید در سال 2013 شده است تحت فشار برای جلوگیری از جنگ.

اما بسیاری از زمان تنش در مالی را برانگیخته بود در زمانی که دادگاه قانون اساسی پرتاب 31 نتایج حاصل از انتخابات پارلمانی تظاهرات جرقه.

ECOWAS واسطه نیز روز یکشنبه گفت که آنها راه اندازی یک کمیته فنی برای نظارت بر توصیه های خود را نشان می دهد که مذاکرات بین طرفین متخاصم ممکن است ادامه یابد.

Dicko ملاقات فرانسه, آمریکا و اتحادیه اروپا سفیران روز دوشنبه و به آنها گفت که راه های کشور اجرا می شود باید اساسا تغییر با توجه به شرکت کنندگان در این نشست است.

(AFP)

   

                  

   



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن