مالی اعتراض رهبر خواستار آرامش پس از تظاهرات نوبت مرگبار

یک مالی اعتراض رهبر به نام برای آرام یکشنبه پس از چهار نفر کشته شدند در طول تظاهرات خواستار رئیس جمهور ابراهی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

یک مالی اعتراض رهبر به نام برای آرام یکشنبه پس از چهار نفر کشته شدند در طول تظاهرات خواستار رئیس جمهور ابراهیم Boubacar Keita استعفای غرب کشور آفریقایی بدترین ناآرامی های مدنی در سال است.

تبلیغات

خونین تظاهرات را لرزاند باماکو پایتخت در روز جمعه و شنبه با شاهدان عینی گفت که نیروهای امنیتی شلیک گلوله در جریان درگیری با معترضان.

فضای باقی مانده زمان در خیابان باماکو در روز یکشنبه به عنوان صدها نفر از مردم همگرا در Badalabougou منطقه برای تشییع جنازه چهار نفر کشته در خشونت است.

در صورت افزایش تنشها کیتا اعلام کرده بود او را حل فقیر Sahel کشور دادگاه قانون اساسی تمرکز خشم پس از آن لغو موقت نتایج جستجو برای انتخابات پارلمانی در اوایل این سال است.

تظاهرات در چندین شهر در روز جمعه فرود به خشونت است که در آن حداقل سه نفر کشته شدند.

تازه درگیری آغاز شد و روز شنبه نیز معترضان به خیابان ها ریختند از باماکو خشمگین طولانی در حال اجرا جهادی جنگ اقتصادی و ادراک فساد دولت.

چهار غیر نظامی-از جمله 15 سال و 17 سال -- کشته شدند شب دوشنبه در یک بیمارستان رسمی به خبرگزاری فرانسه گفت به شرط ناشناس ماندن.

اورژانس رسمی در یک بیمارستان بزرگ در باماکو با این حال گفته های واقعی مرگ و میر پس از جمعه بود در 11 نه هفت.

شش مخالفت چهره های بازداشت شده در روزهای اخیر از یکی از آنها منتشر شد در اواخر روز شنبه به عنوان دولت پایین ترک خورده در ژوئن 5, جنبش یک اتحاد اپوزیسیون ضربه زدن به دیرینه در سراسر کشور نا امیدی.

اما وکیل Alfifa حبیب Kone گفت: حدود 20 مخالفت اعضای دستگیر شده بود پس از جمعه.

'آرام!' کیتا

جنبش پیشرو شخصيت با نفوذ امام محمود Dicko تلاش برای tamp پایین تنش در روز یکشنبه.

"من یک بار دیگر تماس در جوانان از مالی به نشان دادن خویشتن داری و آرامش" Dicko به خبرگزاری فرانسه گفت در مدت کوتاهی قبل از صحبت کردن در یک مراسم تشییع جنازه.

"ما واقعا می تواند در پیدا کردن و به دست آوردن آنچه که ما می خواهیم (از طریق) صبر (و) خوب رفتار," او گفت:.

"اما مبارزه ادامه دارد" Dicko گفت که مالی را "بومی فساد (نیز) آوردن کشور ما را به زانو در."

در پخش ویدیو قبلا در رسانه های اجتماعی Dicko گفت: "آیا آتش به پمپ بنزین یا این منطقه است. آرام پایین لطفا! آرام!"

او تا به حال ضبط ویدیو در مسجد صحنه به خصوص درگیری های خشونت آمیز در آخر هفته.

در حالی که شناخته شده مرگ و میر در حال حاضر هفت Dicko حامیان انعکاس اورژانس رسمی گفته اند کل بالاتر است, ارسال فیلم شبیه صحنه جنگ است.

در انجمن حداقل دو مردان مرده دیده می شود دروغ گفتن در استخر خون در حالی که دیگران زخم گلوله. عکس شنیده می شود در فواصل منظم در فاصله.

"شما در حال کشتن Malians در مسجد با مهمات. این مسجد در آتش" گفت: یک مرد در یکی از این ویدئوها که نمی تواند به طور مستقل تایید نشده است.

روز یکشنبه صدها نفر شلوغ در اطراف مسجد, پیاده روی بیش از صرف گلوله پوسته قلوه سنگ و بقایای لاستیک را به آتش کشیدند.

رهبران اپوزیسیون که هنوز دستگیر شده و در حال حاضر به نظر می رسد در پنهان شده است.

از ترس این که Dicko ممکن است دستگیر شود مانند دیگر رهبران جنبش حامیان او بنا موانع در روز یکشنبه "در مورد پلیس بازگشت" یکی از آنها گفت.

درگیری همچنین گزارش شده است در خارج از خانه از دادگاه قانون اساسی رئیس جمهور Manassa Danioko تمرکز خشم عمومی.

نافرمانی مدنی

پس از مدتها تاخیر در برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه مارس -- که Keita حزب برنده -- دادگاه لغو موقت نتایج جستجو برای حدود 30 کرسی که به معنای چند تن از اعضای Keita حزب انتخاب شدند.

این حکم به طور گسترده ای اعتقاد بر این مشتعل بحران است.

75 ساله رئیس جمهور در قدرت پس از سال 2013 روز شنبه گفت او لغو نامزد از همه اعضای باقی مانده از دادگاه قانون اساسی به طوری که قضات جدید می تواند منصوب از هفته آینده.

پس از خشم که به دنبال انتخابات پارلمانی, یک گروه نامتجانس از رهبران مذهبی و سیاسی و اعضای جامعه مدنی ملحق شده اند نیروهای خود را تا سطح شیب دار فشار بر Keita.

رهبران آن را به نام "نافرمانی مدنی" از جمله عدم پرداخت جریمه و مسدود کردن ورود به ساختمان های دولتی.

آن را سرزنش کسانی که در قدرت برای خشونت نادر در باماکو.

سابق مستعمره فرانسه تلاش کرده است که شامل یک اسلامگرای شورش است که برای اولین بار پدید آمده در شمال در سال 2012 قبل از گسترش به مرکز کشور و به همسایه بورکینافاسو و نیجر است.

هزاران نفر از سربازان و غیرنظامیان کشته شده اند و صدها هزار نفر از مردم مجبور به ترک خانه های خود.

فرانسه وزیر دفاع فلورانس Parly روز یکشنبه گفت که یک مشترک اتحادیه اروپا عملیات ویژه نیروی تشکیل شده به بازگشت مالی را در مبارزه با گروه های جهادی خواهد شروع به استقرار در روز چهارشنبه.

اول دسته ای از حدود 100 فرانسه و استونی افزایش خواهد پیوست و بعد از آن توسط نیروی کمکی از جمهوری چک و سوئد Parly گفت: فرانسه روزانه La Croix اضافه کرد که ایتالیا نیز ممکن است بخشی از.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب