مالی به رئیس جمهور خواستار آرامش در شبانه آدرس پس از معترضان را تلویزیون دولتی کردن هوا

صادر شده در: 11/07/2020 - 07:38 مالی رئیس جمهور ابراهیم Boubacar لیورپول رفت و در تلویزیون ملی در اوایل روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در:

مالی رئیس جمهور ابراهیم Boubacar لیورپول رفت و در تلویزیون ملی در اوایل روز شنبه در نشستی گفت و گو با مخالفان خود تنها چند ساعت پس از هزاران نفر از معترضان راهپیمایی در پایتخت با برخی از هل دادن راه خود را به تلویزیون دولتی دفاتر.

تبلیغات

روز جمعه تحولات مشخص شده عمده تنش در حرکت رو به رشد در برابر Mali رئیس جمهوری که هنوز دو سال به سمت چپ در غرب این کشور آفریقایی طولانی بی ثبات شده توسط افراط گرایان اسلامی. پیش از آن در روز تظاهرات بود سنگر جاده و لاستیک سوخته در پایتخت باماکو.

کیتا را یک شبه آدرس به ملت در زمان ژست آشتی جویانه روز بعد از او سعی کرده بود برای دلجویی از معترضان توسط امیدوار به وصله پینه کردن دادگاه قانون اساسی که قانونی نتایج انتخابات در ماه آوریل مناقشه بوده توسط چند ده نامزد.

"من می خواهم یک بار دیگر به ما اطمینان مردم از تمایل برای ادامه گفت و گو و تکرار من آمادگی به همه اقدامات در قدرت من به آرام کردن وضعیت او گفت:" در بسته شدن.

جنبش علیه Keita دولت در حال حاضر شناخته شده به عنوان ژوئن 5, جنبش یا M5 بازتابی از زمانی که تظاهرکنندگان برای اولین بار به خیابان ها ریختند یکهو. Keita این حرکات در روزهای اخیر تا کنون شکست خورده اند را به نفع خود به نفع با مخالفت گروه که هنوز هم می خواهد مجمع ملی حل شده.

در حالی که این گروه رسما حمایت کردن از آن تماس های که Keita ترک برخی از معترضان هنوز هم می خواهید او را از دست رفته.

کیتا به قدرت رسید پس از رهبری عملیات نظامی برای بیرون راندن افراط گرایان اسلامی از قدرت در شمال مالی را در شهرهای 2013, برنده اولین انتخابات دموکراتیک سازمان یافته پس از یک کودتای نظامی سال قبل. با وجود حضور U. N. حافظ صلح و فرانسه و منطقه ای نیروهای حمایت مالی نیروهای این گروه تروریستی در ادامه به اجرای حملات.

سال گذشته به خصوص مرگبار برای ارتش به عنوان صدها نفر از سربازان کشته شدند, در شمال وادار نظامی در یک نقطه به حتی نزدیک کردن برخی از آن دور افتاده ترین و آسیب پذیر پاسگاه. ضرر و زیان آن باعث انتقاد از دولت بود که دست زدن به بحران در شمال.

تنش های نصب شده در اواخر ماه مارس پس از انتخابات پارلمانی برگزار شد و چندین دوجین نامزد مورد مناقشه نتایج رسمی صادر شده توسط Mali دادگاه قانون اساسی. یک ماموریت از بلوک منطقه ای شناخته شده به عنوان ECOWAS پیشنهاد کرده است که دولت re-برگزاری انتخابات در محلات که در آن نتایج رقابت.

آخرین دموکراتیک انتخاب رهبر قبل از کیتا رئیس جمهور Amadou تومانی توره سرنگون شد در سال 2012 کودتای نظامی پس از یک دهه در قدرت است. این هرج و مرج سیاسی است که در گرفت متهم شده است برای ایجاد یک خلاء قدرت است که اجازه شورش اسلامی را نگه دارید در شمال شهر. زیر فشار بین المللی که کودتا رهبر بعد از تحویل قدرت به یک غیر نظامی و دولت انتقالی که سازماندهی انتخابات است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن