مالی در این اتحادیه را رد ECOWAS رهبران' طرح برای پایان دادن به بن بست

صادر شده در: 28/07/2020 - 13:37 مالی مخالفت ائتلاف روز سه شنبه به طور رسمی رد طرح پیشنهادی توسط غرب و رهبران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

مالی مخالفت ائتلاف روز سه شنبه به طور رسمی رد طرح پیشنهادی توسط غرب و رهبران آفریقایی برای پایان دادن به یک بحران سیاسی بالا بردن چشم انداز بیشتر جرم تظاهرات ضد دولتی در هفته های آینده.

تبلیغات

دهها هزار نفر از مردم در جواب مخالفان خواستار تظاهرات در اوایل ماه ژوئن بیش از رقابت در انتخابات محلی ادراک شده از فساد و بی کفایتی. پلیس قتل معترضان بیشتر ملتهب خشم در برابر رئیس جمهور ابراهیم Boubacar کیتا که مخالفان اصرار دارد باید استعفا دهد.

سران دولت از اعضای جامعه اقتصادی کشورهای آفریقای غربی (ECOWAS) پیشنهاد شده در روز دوشنبه که اعضای پارلمان که در انتخابات رقابت باید گام پایین و که انتخابات برگزار می شود. آن را نیز به نام دولت وحدت ملی و پرس و جو به مرگ و میر.

رئیس جمهور کیتا در پاسخ با یک ترمیم کابینه در اواخر روز دوشنبه نامگذاری شش وزیران به هسته معاملات از جمله Tiebile Drame به عنوان وزیر خارجه و ژنرال ابراهیم Dahirou Dembele به عنوان وزیر دفاع. آنها وظیفه مذاکره با مخالفان برای تشکیل دولت وحدت ملی.

اما این طرح بعید است پذیرفته شده توسط M5-RFP مخالفت ائتلاف که رهبری ضد Keita تظاهرات و در حال حاضر به صراحت رد یک نسخه قبلی از پیشنهادات از بلوک.

"این M5-RFP متحده با تاسف که این نتیجه گیری از سران اجلاس به حساب نمی عمق و جاذبه سیاسی بحران است که مالی را در آینده حلق آویز در تعادل" آن را در بیانیه ای گفت.

آن گفت: این طرح نیست "مربوط به انتظارات و خواسته های مردم از, مالی و نقض قوانین و قانون اساسی از Mali."

این ائتلاف گفت: این امر راه اندازی مجدد اعتراضات در آگوست 3 اگر خواسته های خود را برآورده نمی.

ناآرامی نگرانی از آن می تواند از خط خارج مبارزه با افراط گرایان اسلامی در منطقه است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن