مرد پلیس تبادل تیراندازی در خیابان ماساچوست در انتهای جنوبی هیچ کس ضربه مرد دستگیر

پلیس در حال بررسی حادثه حدود 2:15 بعد از ظهر است که در آن آنها می گویند یک مرد به ضرب گلوله در افسران که پس از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

پلیس در حال بررسی حادثه حدود 2:15 بعد از ظهر است که در آن آنها می گویند یک مرد به ضرب گلوله در افسران که پس از بازگشت آتش در منطقه چستر پارک در خیابان ماساچوست.

هیچ کس آمار اگر چه یک ماشین بود. یک مرد را بازداشت گرفته شد.

یکی در نزدیکی ساکن گزارش حداقل نه شواهد نشانگر در مراحل 566 خیابان ماساچوست. در چستر پارک. زنده بوستون گزارش به عنوان بسیاری از 20 دور از کار اخراج شدند.

بوستون گزارش پلیس افسران در پاسخ به 134 Northampton سنت فقط قبل از Shawmut خیابان در یک گزارش از یک مرد با تفنگ تهدید مردم:

زمانی که ماموران با نزدیک شدن به مظنون در تلاش برای صحبت با او مظنون امتناع از اذعان آنها در زمان خاموش در حال اجرا پایین خیابان ماساچوست سوی Chester پارک. طول پا تعقیب مظنون تولید اسلحه و شروع به شلیک گلوله در جهت پاسخ افسران. در ترس برای زندگی خود را به عنوان به خوبی به عنوان ایمنی و رفاه اعضای جامعه در منطقه فوری افسران بازگشت تیراندازی. مصمم مظنون ادامه شلیک سلاح خود را تا زمانی که سلاح خود رسیده قفل-بازگشت به موقعیت است که رخ می دهد هنگامی که یک اسلحه گرم است که به طور کامل از مهمات. پس از یک مبارزه خشونت آمیز که در آن مظنون ادامه داد: مبارزه با افسران مظنون شده و در بازداشت است.

Tyler Brown, 40 بود به اتهام حمله به قصد قتل تخلیه اسلحه گرم در 500 فوت از ساکنان غیر قانونی و در اختیار داشتن اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات غیر قانونی و در اختیار داشتن یک ظرفیت بزرگ fiream و تغذیه دستگاه.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب