مارسی تایید Villas-Boas به ماندن به عنوان مربی در تلاش برای سرکوب طرفداران شورش

صادر شده در: 26/05/2020 - 07:53بروز رسانی: 26/05/2020 - 07:53 Andre Villas-Boas خواهد مربی مارسی در لیگ قهرم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Andre Villas-Boas خواهد مربی مارسی در لیگ قهرمانان فصل آینده این باشگاه با عجله به اعلام دلیل نصب ناآرامی در میان طرفداران نگران گزارش های پرتغالی تنظیم شد به ترک تنها پس از یک سال در شارژ.

تبلیغات

"پس از بحث های متعددی در روزهای اخیر با Frank McCourt و ژاک هانری Eyraud, Andre Villas-Boas تایید کرده است که او می خواهد برای ادامه کار با OM فصل آینده" این باشگاه به طور رسمی شناخته شده به عنوان Olympique de Marseille (OM) و گفته در روز دوشنبه.

L'equipe فرانسه, اصلی, ورزش, روزانه, همچنین نوشت که Villas-Boas انتخاب کرده بود به ماندن در با استناد به "اتفاق آراء" حمایت خود را از بازیکنان و مدیریت تعهدات به سرمایه گذاری در تیم ملی به عنوان عوامل کلیدی در تصمیم گیری خود را.

هفته گذشته مارسی ارائه شده Villas-Boas — که معامله موجود اجرا می شود تا پایان فصل آینده — دو سال تمدید قرارداد به عنوان شک و تردید پافشاری بیش از آینده اش در این باشگاه پس از خروج از دست راست و ورزشی مدیر Andoni Zubizarreta.

Villas-Boas 42 led سابق قهرمانان اروپا به مقام دوم را پشت سر پاریس سنت ژرمن در تازه ترین لیگ 1 فصل که به پایان رسید در اوایل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مارسی که متعلق به آمریکا سرمایه دار خیلی مهم Frank McCourt هستند بنابراین مجموعه ای از ویژگی های در لیگ قهرمانان فصل آینده اروپا را بالای لایه رقابت های باشگاه برای اولین بار پس از 2013/14.

با این حال سابق پورتو چلسی و تاتنهام مربی ابراز نگرانی در مورد این باشگاه توانایی برای سرمایه گذاری در خریدهای این تابستان با کارشناسان اشاره کرد که تیم فعلی بیمار است-مجهز برای چالش های فوتبال لیگ قهرمانان.

'ویرانگر مدیریت'

تایید که Villas-Boas — که بسیار محبوب است با مارسی طرفداران — باقی خواهد ماند مسئول آمد و تنها چند ساعت پس از حامیان گروه castigated هیئت مدیره برای آنچه که آنها به نام "سال ویرانگر مدیریت".

در یک بیانیه مشترک طرفداران نیز مورد انتقاد قرار سیستم بازپرداخت برای صندلی-دارندگان محروم از مسابقات پس از Ligue 1 فصل به پایان رسید قبل از موعد مقرر با توجه به کوروناویروس. یکی از گزینه های پیشنهاد شده توسط باشگاه برای دارندگان بلیط به چشم پوشیدن بازپرداخت و اهدای پول به جای آن به کمک منابع مالی خود را.

"این منطقی به نظر می رسید به ما یک ماه پیش به این پول به باشگاه برای کمک به آن را از طریق یک دوره دشوار" طرفداران نوشت: در روز دوشنبه. "این اطلاعات پس از آن منجر به این سوال. روشن است که ما در مشکل مالی با توجه به سال ویرانگر مدیریت است."

آنها اضافه شده است: "آیا واقعا تا ما را به ساحل تا بی کفایتی مدیران ما یا کاستی از بازیکنان ما?"

پس از لیست بیشتر نارضایتی نامه به این نتیجه رسیدند: "مدیریت دریافت کنید! بیا مارسی!"

مارسی سال گذشته موفق به کسب فرانسه عنوان در سال 2010. روز یکشنبه Eyraud باشگاه جمهور اعلام کرد از طریق رسانه های اجتماعی خود قصد استخدام یک کسب و کار "مدیر" و عزم خود را برای ساخت این باشگاه با وجود همه مشکلات فعلی است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن