مارتین لوتر کینگ جونیور پسر جورج فلوید تظاهرات: "من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این"

صادر شده در: 11/06/2020 - 18:43بروز رسانی: 11/06/2020 - 18:51 در یک مصاحبه با فرانس 24, مارتین لوتر کینگ سوم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در یک مصاحبه با فرانس 24, مارتین لوتر کینگ سوم از مارتین لوتر کینگ جونیور بازگو خشم و سرخوردگی او احساس پس از یادگیری در مورد مرگ جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح خفه توسط یک افسر پلیس است. او گفت که در حالی که این بخشی از یک لیست طولانی از جمله کشتار فلوید را به قتل کرده بود گالوانیزه کشور و جهان در راه او هرگز قبل از.

تبلیغات

در واکنش به سراسر جهان جنبش اعتراضی موجب مرگ جورج فلوید, پسر, Martin Luther King Jr گفت که وسعت تظاهرات و حضور سفید معترضان آن را به یک مقدار جنبش بزرگتر از یک که به دنبال ترور پدرش در سال 1968. "من هرگز دیده می شود هر چیزی کاملا شبیه به این در زندگی من" مارتین لوتر کینگ سوم گفت: فرانسه 24. پادشاه گفت که اگر پدرش زنده بود و او خواهد بود که خشم نژادی و نابرابری هنوز هم ریشه دوانده اما در همان زمان که در آغوش جنبش اعتراضی.

پادشاه یک فعال حقوق بشر مانند پدر خود ابراز اطمینان کرد که کنگره آمریکا بود و در حال حاضر تحت فشار به آمده تا با تغییر واقعی زمانی که می آید به درمان از آمریکایی های آفریقایی تبار. اگر نه, او هشدار داد که در حال حاضر وجود دارد بحث در محافل آمریکایی در مورد سازماندهی کسب و کار تحریم در سفارش به سطح شیب دار تا فشار بر روی کسب و کار جامعه.

سرانجام شاه گفت: او اعتقاد نداشت که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قادر خواهد بود به تکرار آنچه که ریچارد نیکسون را در سال 1968 زمانی که او برنده انتخابات ریاست جمهوری بر یک قانون نظم و پلت فرم پس از جنبش اعتراضی که در آن زمان. او همچنین گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال "رفتار" یک نژادپرست فرد با اشاره به امتناع خود را برای روبرو شدن با یک تغییر به پایگاه های نظامی آمریکا پس از جنگ داخلی مؤتلفه رهبران.

>> مغلوب ساختن پیشی جستن پلوسی در مواجهه بیش از مؤتلفه بناهای تاریخی در آمریکا جنوبی



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب