ماساچوست ضد vaxxer شکایت حامی نیویورک ضد vaxxer او شکایت کرد هفته گذشته

ضد vaxxer شیوا Ayyadurai که هفته گذشته شکایت ضد vaxxer رابرت کندی برای 95 میلیون بیش از اتهام افترا آمیز نهفته

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

ضد vaxxer شیوا Ayyadurai که هفته گذشته شکایت ضد vaxxer رابرت کندی برای 95 میلیون بیش از اتهام افترا آمیز نهفته کندی نوشته شده در مورد او - از جمله یک توهین به Ayyadurai ادعا می کند که اختراع e-mail به عنوان یک 14 ساله - در حال حاضر تحت پیگرد ضد vaxxer Erin Elizabeth فین برای 115 میلیون دلار برای گفته re-ارسال کندی ادعا نهفته است و پس از آن ساخت تا برخی بیشتر از خود او.

Ayyadurai شکایت ثبت این هفته در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون می گوید فین مانند کندی باید از نظر قانونی سیلی به صورت, در میان چیزهای دیگر ادعا Ayyadurai است در جیب بزرگ واکسن هنگامی که همه می دانند که در آن کندی است. Ayyadurai همچنین اهداف فین خود سخنان مانند این که او را دعا برای Ayyadurai زیرا کسی که "تا این حد نفرت در داخل نیاز به برخی از نماز." او نیز نامیده می شود در پیروان خود برای متوقف کردن زیر Ayyadurai.

Ayyadurai شکایت ادامه می دهد:

پس از فین اظهارات منتشر شده در آوریل 28, 2020, دکتر Ayyadurai دهکدهای از دست داده و هزاران نفر از پیروان در رسانه های اجتماعی شده است در معرض تلخ حملات توسط خانم فین و آقای کندی حامیان و رنج از دست دادن کسب و کار, کمک های مالی برای مبارزات انتخاباتی خود و حمایت سیاسی.

Ayyadurai شکایت می گوید که باید او را به حق برنده شدن در قیامت در برابر فین او را با استفاده از این پول تنها برای خوب - برای راه اندازی "ده یکپارچه بهداشت و سلامتی در مراکز اقتصادی-افسرده محله" در ماساچوست که در آن او نشان می دهد ساکنان چرا آنها باید رد پزشکان و واکسن خود را و به جای تقویت سیستم ایمنی بدن خود را از طریق خود "طب طبیعی" که در آن او گفت که او در حال توسعه شده است پس از او بود 5 و تماشای مادر بزرگ خود را با استفاده از ترکیبی از یوگا, گیاهان, مواد معدنی, روغن, ماساژ چیزی شبیه به طب سوزنی و دعا برای دفع بیماری است.

او در شکایت Ayyadurai گفت که او ساخته شده است که خود را ضد vaxxism محور مبارزات انتخاباتی خود را به نفع حزب جمهوری خواه نامزدی برای آمریکا صندلی در حال حاضر برگزار شد و توسط سناتور. ادوارد Markey اگر چه شکایت خود را تنها به ذکر جوزف کندی III - رابرت کندی برادر زاده - که همچنین در حال اجرا در برابر Markey اما به عنوان یک دموکرات است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن