ماساچوست coronavirus اعداد به نظر می رسد به رفتن در مسیر درست است اما ما هنوز هم به احتمال زیاد به ضربه 5,000 مرگ و میر فردا

اگر شما از طریق امروز ماساچوست Covid-19 اعداد شما یک نمودار نشان می دهد که روزانه بستری شدن تعداد افراد مبتلا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

اگر شما از طریق امروز ماساچوست Covid-19 اعداد شما یک نمودار نشان می دهد که روزانه بستری شدن تعداد افراد مبتلا به این ویروس شده است پایین رفتن از آوریل 26.

روزانه مرگ و میر رو به کاهش است به عنوان به خوبی - 139 امروز گزارش داد در مقایسه با اوج 193 در تاریخ 24 آوریل و در حالی که وجود دارد نه یک نمودار برای این تعداد تخت ICU نیاز برای sickest از Covid-19 بیماران در جریان بوده است را به عنوان به خوبی.

و در عین حال شما نیز متوجه خواهید شد که تا به امروز در مجموع 4,979 ساکنان ماساچوست درگذشت از coronavirus عفونت از 77,793 موارد تایید شده. این چنین انتزاعی شماره اما به عنوان هر دو رژیم صهیونیستی است. بیکر و شهردار والش نگه داشتن یاد ما کسانی هستند, واقعی, مردم, با خانواده و دوستان است که فوت کرده اند در طول کمتر از 2 1/2 ماه. به یاد داشته باشید آنها را به عنوان دولت شروع به دوباره باز کردن.

در بوستون, ما تا به حال 11,047 مورد تأیید و 525 ساکنان مرگ ناشی از این ویروس با توجه به آخرین آمار و ارقام از بوستون بهداشت عمومی کمیسیون.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب