ماساچوست می گوید, نیوهمشایر, آتش بازی, نگرانی برای کشیدن آن را با بازاریابی خود در جنوب سیبروک

توسط adamg در بحباله نکاح در اوردن, 07/01/2020 - 3:24pm ماساچوست دادستانی کل امروز هشدار داد Phantom Fir

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

ماساچوست دادستانی کل امروز هشدار داد Phantom Fireworks برای جلوگیری از ارسال خلیج Staters تبلیغات برای آتش بازی و یا خطر مواد منفجره طرح دعوی در دادگاه.

بس-و-دست برداشتن نامه از حداکثر Weinstein رئیس AG را حمایت از مصرف کننده تقسیم می آید خیلی دیر به توقف این سال را به جنوب رگبار گلوله مستقیم به ایمیل آگهی از فانتوم اما یک هشدار را به انجام آن در سال آینده و یا در معرض خطر داشتن فتیله قطع در دادگاه.

Weinsten می نویسد که نه تنها فانتوم در حال شکستن دو ماساچوست قوانین: یکی از ما ممنوعیت آتش بازی دیگر یک بخش از ماساچوست مصرف کننده-حفاظت از قانون است که باعث می شود آن را غیر قانونی می شود "به طور مستقیم بازاریابی یک محصول به ساکنان ماساچوست که غیر قانونی است به داشتن و یا استفاده از inMassachusetts و پیشنهاد که ساکنان ماساچوست در تعامل رفتاری که ماساچوست مقننه است تلقی می شود نا امن و غیر قانونی است."

بر این اساس این نامه به منزله یک تقاضا که فانتوم آتش بازی بلافاصله متوقف و دست بردارد از نقض ماساچوست قانون توسط پستی تحویل و یا کارگردانی تبلیغات برای آتش بازی به ساکنان ماساچوست است.

لطفا توصیه شود که باید Phantom Fireworks همچنان به شرکت در فوق انجام وکیل ممکن است اقدام قانونی در برابر فانتوم آتش بازی و به دنبال مناسب تاکیدی امداد مدنی, مجازات مصرف کننده جبران هزینه های و هزینه های وکیل.

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب