مایکل سایلر با تسویه حساب 40 میلیون دلاری با منطقه کلمبیا موافقت کرد

مایکل سایلر (Michael Saylor)، بنیانگذار و رئیس اجرایی شرکت MicroStrategy، امروز خبر داد که با تسویه حساب 40 می

توسط مدیر سایت در 16 خرداد 1403

مایکل سایلر (Michael Saylor)، بنیانگذار و رئیس اجرایی شرکت MicroStrategy، امروز خبر داد که با تسویه حساب 40 میلیون دلاری با منطقه کلمبیا موافقت کرده است.

مایکل سایلر با تسویه حساب 40 میلیون دلاری با منطقه کلمبیا موافقت کرد

مایکل سایلر (Michael Saylor)، بنیانگذار و رئیس اجرایی شرکت MicroStrategy، امروز خبر داد که با تسویه حساب 40 میلیون دلاری با منطقه کلمبیا موافقت کرده است. این توافق، بزرگترین پرونده تقلب مالیات بر درآمد تاریخی را بست. این تسویه حساب به علت شکایت منطقه کلمبیا در آگوست 2022 از سیلور است. منطقه کلمبیا، مایکل سایلر را به عدم پرداخت مالیات بر درآمد برای بیش از یک دهه متهم کرد. این شکایت شامل شرکت MicroStrategy نیز میشود. این توافق یک پیشرفت قابل توجه است.

بیت کوین نهنگ سیلر از مالیات فرار کرد

این دعوی به طور خاص ادعا می کند که مایکل سایلر در ایالت های دیگر نیز اقامت داشته است. بنابراین، او از پرداخت بیش از 25 میلیون دلار مالیات به ناحیه کلمبیا اجتناب کرد. علیرغم جدی بودن این اتهامات، سیلور مدام مدعی بود که هیچ اشتباهی انجام نداده است. او استدلال کرد که فلوریدا اقامتگاه اصلی او در دوره مورد بحث بوده و او هرگز در ناحیه کلمبیا اقامت نداشته است. با این حال، این توافق به وضوح نشان می دهد که سیلور اشتباه کرده است.

«فلوریدا همچنان خانه من است، و من همچنان به این ادعا که در ناحیه کلمبیا زندگی می‌کردم اعتراض می‌کنم. من موافقت کردم که این موضوع را حل کنم تا از بار سنگینی که این پرونده بر دوش دوستان، خانواده و خودم تحمیل می کند، جلوگیری کنم.»

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال بایننس یو اس دی (BUSD) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

این توافق منجر به افزایش 3 درصدی سهام شرکت شد

پس از اعلام این توافق، سهام MicroStrategy، که دفتر مرکزی آن در Tysons Corner، ویرجینیا قرار دارد، تحت تاثیر مثبت این خبر قرار گرفتند.

این اتفاق یک مثال جالب از اهمیت اقامت برای اهداف مالیاتی است.

برای افراد برجسته و ثروتمند مانند سیلر، وضعیت اقامت می تواند عواقب مالی و حقوقی قابل توجهی داشته باشد. این توافق، اگرچه پذیرش گناه نیست، اما منعکس کننده یک تصمیم استراتژیک برای کاهش خطرات و اختلالات مرتبط با رسیدگی های طولانی مدت قانونی است. حتی اگر گناهکار نباشد، اشتباه سیلور آشکار است.

همچنین جنبه ای از این موضوع وجود دارد که به جامعه کریپتو مربوط می شود. یک شخصیت برجسته در جامعه که در مورد موضوع حساسی مانند مالیات اشتباه می کند، می تواند مورد انتقاد جدی قرار گیرد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

منبع : https://nipoto.com/mag/michael-saylor-settles-40-million-tax-fraud-case

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن