شهردار: آتش بازی در بوستون خارج از کنترل

در یک شهرستان در سالن کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز شهردار والش گفت: آتش بازی شکایات در ماه مه بودند تا 2,300% بی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

در یک شهرستان در سالن کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز شهردار والش گفت: آتش بازی شکایات در ماه مه بودند تا 2,300% بیش از گذشته است. او سپس تاکید کرد که نمی شد تایپی - شهر 650 آتش بازی شکایات در ماه گذشته نسبت به 27 سال پیش.

والش گفت: پلیس در حال انجام آنچه آنها می توانند برای به دست گرفتن آتش بازی اما او التماس کرد با افرادی که در تنظیم آنها را به دو بار فکر می کنم حتی اگر آنها اهمیتی نمی دهند که آنها غیر قانونی در اینجا.

مردم وحشت زده مردم در حال از دست دادن خواب, حیوانات خانگی و بچه ها وحشت زده جانبازان و دیگران مبتلا به PTSD در حال تجربه واقعی آسیب, او گفت:. "فکر می کنم در مورد جامعه خود را و آن را متوقف کند!"

والش افزود که ما نمی توانیم سرزنش نیوهمپشایر برای همه هجوم ناگهانی با صدای بلند مواد منفجره - برخی از آتش بازی ضبط شده در روزهای اخیر توسط پلیس نیست برای فروش در گرانیت دولت است.

والش و سپس به یاد می آورد روز خود را به عنوان یک جوان زمانی که شما فقط می تواند به پایین به Haymarket برای خرید وسایل آتش بازی - و شما نمی خواهد شروع به تنظیم کردن آنها تا ماه ژوئیه 3 بر خلاف امروز که Haymarket از سر گرفته است و نقش آن به عنوان یک محل برای خرید تولید و شبانه barrages شروع ممکن است.

عضو شورای شهر میزبان فروم در آتش بازی تروما در روز پنج شنبه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن