شهردار پورتلند خواسته فدرال آمريکا ترک شهر پس از درگیری با ضد نژادپرستی تظاهرات

صادر شده در: 20/07/2020 - 02:23 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را محکوم کرد تظاهرات در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را محکوم کرد تظاهرات در پورتلند اورگان و خشونت در "دموکرات-اجرای" شهرستانها در روز یکشنبه خود را به عنوان جمهوری خواه دولت حرکت به مداخله در مراکز شهری او می گوید از دست داده اند کنترل ضد نژادپرستی تظاهرات.

تبلیغات

اجرای قانون فدرال افسران مسلح با یک فرمان اجرایی جدید با هدف حفاظت از ایالات متحده بناهای هفته گذشته شروع به سرکوب جمعیت تجمع در پورتلند در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

پس از هرج و مرج شب در پورتلند که دیدم police association ساختمان آتش کشیده شده و ماموران تیراندازی و گاز اشک آور در یک گروه از مادران در اعتراض به خشونت پلیس تهمت و پورتلند شهردار معامله barbs بیش بود که به سرزنش برای افزایش ناآرامی.

"ما در حال تلاش برای کمک به پورتلند آن صدمه دیده است نیست. رهبری خود را برای سه ماه از دست داد کنترل از آنارشیست ها و آشوبگران. آنها گم شده در عمل. ما باید حفاظت از اموال فدرال و مردم ما" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت در توییتر ارسال.

رو به کاهش رای گیری شماره های قبل از انتخابات نوامبر 3 برابر دموکرات جو بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن در حال ساخت "نظم و قانون" مرکزی کمپین موضوع به درخواست تجدید نظر به بحرانی حومه رای دهندگان.

سرکوب در لیبرال سنگر و استحکامات از پورتلند جلب گسترده انتقاد و چالش های قانونی به عنوان ویدئوها ظاهر از استتار-چادری افسران بدون روشن شناسایی مدالها با استفاده از زور و بینام و وسایل نقلیه به بازداشت معترضان و بدون توضیح.

پورتلند شهردار تد ویلر گفت: روز یکشنبه بود که مقامات فدرال بودند که به شدت تشدید این وضعیت است.

"حضور خود را در اینجا است که در واقع منجر به خشونت بیشتر و بیشتر خرابکاری" ویلر گفت: در سی ان ان "وضعیت اتحادیه" برنامه. "و آن را کمک به این وضعیت در همه. آنها نه می خواستم در اینجا. ما نمی خواسته آنها را در اینجا. در واقع ما آنها را می خواهید به ترک."

ویلر و اورگان فرماندار کیت براون هر دو حزب دموکرات به نام حرکت سوء استفاده از قدرت توسط دولت فدرال و دولت طرح دعوی در دادگاه در برابر ایالات متحده آمریکا سازمان های درگیر.

روز یکشنبه دموکرات ها در مجلس نمایندگان ایالات متحده خواستار تحقیقات داخلی به اینکه عدالت و امنیت بخش "آزار مقامات اورژانس" در دست زدن به پورتلند شد.

در سراسر کشور سرکوب

کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع گفت: دادستان کل ویلیام Barr و اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ در حال کار بر روی اقدامات دولت می تواند برای مقابله با ناآرامی.

"شما چیزی نورد از این هفته به عنوان ما شروع به در رفتن و مطمئن شوید که جوامع آن است که آیا یا شیکاگو, Portland, or میلواکی یا جایی در سراسر منطقه مرکزی کشور ما نیاز به مطمئن شوید که جوامع ما امن هستند" مراتع گفت: "صبح روز یکشنبه آتی."

اعلام شده است انتظار می رود به گسترش جدید وزارت دادگستری ابتکار می فرستد که اجرای قانون فدرال به شهرستانها مواجه شد.

مادرم اشک آور و گاز کشته

در پرتلند شنبه شب ملانی دام گفت: او را دیدم ناشناس فدرال افسران نظامی به سبک دنده شلیک گاز اشک آور در قوطی به یک گروه از مادران چادری بیشتر در سفید بودند که در اعتراض به خشونت پلیس.

"سطح خشونت تشدید این GI سربازان بود چنین واکنش افراطی. شما در حال دیدن مامان شدن اشک با گاز کشته" گفت: Damm, خودش یک 39 ساله ، "ما جوان نیست و Antifa به دنبال," او گفت: با اشاره به مطلب مبارز ضد فاشیسم داعش است.

در یک مصاحبه با "فاکس نیوز یکشنبه," مغلوب ساختن پیشی جستن نسبت به افزایش خشونت ها در شهرهایی مانند شیکاگو و نیویورک گفت: "آنها حزب دموکرات-اجرای شهرستانها آنها آزادانه اجرا شود. آنها ابلهانه اجرا شود."

خواه رئیس جمهور در ماه گذشته تهدید به ارسال نیروهای نظامی ایالات متحده برای سرکوب تظاهرات که فوران بیش از نژادپرستی و وحشیگری پلیس پس از قتل یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

اورگان دادستان الن روزنبلوم در جمعه واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل وزارت امنیت داخلی (DHS) در ایالات متحده مارشال خدمات و گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) گفت: آنها را نقض کرده مردم حقوق مدنی تصرف و بازداشت آنها بدون علت احتمالی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن