شهردار دولت هرزه موافق: جنوب اندرز تصمیم می گیرید چه چیزی برای انجام با کلمبوس مجسمه یک بار سر خود را قرار داده است با هم

شهردار والش قول داد امشب که کریستف کلمب نخواهد ماند بی سر.والش گفت: North End/اسکله ساکنان ارتباط است که او می

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

شهردار والش قول داد امشب که کریستف کلمب نخواهد ماند بی سر.

والش گفت: North End/اسکله ساکنان ارتباط است که او می تواند هنوز رتبهدهی نشده است می گویند زمانی که کلمبوس بقیه از بدنه مخروط در حال حاضر ایستاده در شهرستان پارک ها و تفریح و سرگرمی بخش تسهیلات ذخیره سازی - آماده به صورت جهان دوباره. او گفت که کارشناسان برای اولین بار به شکل اگر هفت یا هشت قطعه کلمبوس سر شکسته به زمانی که کسی lopped آن را می توان به قرار دادن با هم و یا اگر آن را تبدیل به یک سنگ مرمر Humpty Dumpty که جا به جا شود با یک ماکت از یک اکسپلورر سرانسان.

اما هنگامی که کلمبوس می شود او سر پیچ یا چسب پشت در والش و دولت تشکر. هارون Michlewitz گفت: North End ساکنان تصمیم خواهد گرفت که در آن مجسمه را اقامت - و اینکه آیا این پارک باید به نام آن است.

آن را شبیه به موضع والش در زمان تغییر نام دادلی مربع به اهل کشور نوبی یا حبشه مربع است که مردم محلی باید تصمیم بگیرید که نام محلی همه چیز.

"من شهردار بوستون اما من زندگی می کنند در درچستر" او گفت:.

والش با تاکید بر او نیست چشم پوشی خرابکاری یا defacing اما که او می داند که تمام کلمبوس موضوع بخشی از یک بحث گسترده تری در مورد نژاد پرستی مانند که در آن ما باید به افتخار مردی که با معرفی گسترده بیماری های کشنده اعدام و برده داری به دنیای جدید.

به عنوان ساکنان در نظر گرفتن آینده مجسمه و نام پارک "فقط درک وجود دارد همیشه طرف دیگر" او خواست. او پرسید: North End ساکنان به یاد داشته باشید که حتی در شب یکشنبه بسیاری از معترضان شد "صلح آمیز آمدن و ابراز خود و رفتن به خانه و نه باعث انواع آسیب به اموال."

Michlewitz که به دنبال والش در دستور کار گفت که او نمیفهمد که کلمبوس مجسمه را تبدیل به یک هدف در حرارت لحظه ای که حتی بیشتر از عرض "من می گفت این بود که به مجسمه."

مانند والش Michlewitz گفت: او را درک نگرانی های افرادی که شی به یک مجسمه از کلمبوس در بوستون, اما, مثل والش گفت این خواهد بود تا به ساکنان محلی برای تصمیم گیری سرنوشت خود را.

"این چیزی است که نیاز به محلی تصمیم" نه چیزی است که اتفاق می افتد فقط به دلیل گسترده تر ملی, مسائل, او گفت:.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب