شهردار قول هیچ اخراج در صورت امکان $80 میلیون کسر بودجه; می گوید: پلیس بودجه ممکن است برخی از اقلام خط را تغییر

شهردار والش گفت: امروز صبح که ضرر و زیان مالیاتی با توجه به Covid-19 shutdown می تواند به معنای یک سوراخ بودجه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

شهردار والش گفت: امروز صبح که ضرر و زیان مالیاتی با توجه به Covid-19 shutdown می تواند به معنای یک سوراخ بودجه از $65 میلیون و 80 میلیون دلار بودجه برای شهرستان در سال مالی که آغاز می شود در فقط سه هفته.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر والش مشخص نیست چگونه دولت او است که به دنبال به فاصله اما گفت که اخراج نمی تواند بخشی از راه حل است.

در طول کنفرانس مطبوعاتی خود والش شروع به سرفه بد و اغلب به اندازه کافی است که خود را از بهداشت و خدمات انسانی رئیس مارتی مارتینز کردم او یک بطری آب. "من فکر می کنم من باید سرد" والش گفت. "من امیدوارم که آن را سرد."

والش گفت: او در حال ملاقات با پلیس و بودجه مقامات به بحث در مورد تغییرات احتمالی در پلیس بودجه برای پاسخ به تماس برای "defunding" بخش. او گفت که او نمی تواند ارائه جزئیات در حال حاضر به دلیل آن را هنوز یک کار در حال پیشرفت است, اما که او قصد دارد برای ارائه یک پلیس جدید بودجه به شورای شهر در هفته آینده.

والش با تاکید بر او است که به دنبال نه در واقع بخش اما احتمالا دوباره به اختصاص برخی از اقلام بودجه را امتحان کنید تا بشکه بیشتر پاسخگو به مردم است.

او گفت که شکایات به طور کلی در مورد پلیس و مورد استفاده بیش از حد از زور در خصوص کاهش یافته و در سال های اخیر است که یکی از اولین و در ادامه اهداف شده است را به اداره بهتر منعکس کننده یک شهرستان است که در حال حاضر اکثریت اقلیت اما اذعان اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید نشان می دهد وجود دارد بیشتر در این شهر می تواند انجام دهد.

"ما احتمالا نمی به اندازه کافی دور" در اصلاحات ،

او گفت: این شهرستان نیاز گسترده جامعه گفتگو در مورد اصلاح policing.

والش افزود: این شهرستان شده است کاهش تعداد سربازان گارد ملی در خیابان پس از آخرین روز یکشنبه rampages اما برخی احتمالا باقی می ماند در گشت برای مدتی طولانی تر است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب