Mbappé آسیب غنایم حزب به عنوان پاری سن ژرمن برنده bad-tempered, فرانسوی, جام

صادر شده در: 24/07/2020 - 23:14 پاریس سن ژرمن برنده فرانسه قهرمانی جام حذفی در روز جمعه اما دیدم Kylian Mbap

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در:

پاریس سن ژرمن برنده فرانسه قهرمانی جام حذفی در روز جمعه اما دیدم Kylian Mbappé لنگی کردن زمین با آسیب مچ پا به فوتبال بازگشت به کشور پس از چهار ماه وقفه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

تنها Neymar هدف در 14 دقیقه کافی بود برای دیدن خاموش چابک سنت-اتین در یک شب تلخ و شیرین برای پاریسی ها که امید از لیگ قهرمانان شکوه ماه آینده ممکن است دندانه دار توسط Mbappé آسیب.

21 سال جام جهانی-برنده به پایین آورده شد توسط یک دست و پا چلفتی مقابله با از سنت اتین کاپیتان Loic پرین در 26 دقیقه با پای راست خود مچ پا تبدیل او به عنوان سقوط کرد.

پرین بموقع ارسال برای چالش.

Mbappé یک بازیکن کلیدی در PSG برای شکار پرندگان چهار عناوین این فصل است.

فرانسه قهرمان چهره Olympique Lyonnais در لیگ, فینال جام حذفی جمعه آینده و لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی برابر آتالانتا آینده در ماه آینده.

ثابت در Stade de France مشخص شده بازگشت فوتبال فرانسه پس از چهار ماه تعلیق به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شد در حضور و غیاب طبق سنت اما کمتر از 5,000 تماشاگران اجازه داده شد در 80,000-seater محل به عنوان بخشی از دقیق بهداشت مقررات.

بر خلاف بقیه از اروپا لیگ برتر که در نهایت دوباره با وجود بحران بهداشت و درمان فرانسه لیگ 1 به پایان رسید قبل از موعد مقرر در ماه مارس با PSG یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای هفتمین بار در هشت سال است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن