مبل بادی بهتر از ست گودین انجام دهید

ساختار مبل بادی به صورت حرفه ای و بی نقص است و اغلب دارای بدنه ای مواج می باشد. فروشگاه محصولات بادی مستر این

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ساختار مبل بادی به صورت حرفه ای و بی نقص است و اغلب دارای بدنه ای مواج می باشد. فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس intex در ایران اقدام به فروش محصولات بادی اعم از تخت خواب بادی ، انواع تشک بادی ، تشک بادی داخل ماشین ، استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تخت خواب شو و کاناپه بادی چند کاره ، تشک بادی روی آب و شناور بادی استخر ، چادر مسافرتی ، مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ ، چادر بازی کودک ، قایق بادی ، موتور قایق بادی ، قلعه بادی ، انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته ، جکوزی بادی ، وان بادی ، جامپینگ بادی ، ترامپولین ، جلیقه نجات و جلیقه شنا ، انواع تشک مواج بیمار ، انواع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته کرده و به صورت اتخصاصی اقدام به فروش انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی ، استخر پیش ساخته توکار و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می کند. فعالیت صنایع چوبی فارست مبل از سال ۱۳۷۶ و با تولید محصولات چوبی آغاز شد. برند مبلمان آرکانو بیش از ۱۵ سال است که در زمینه تولید مبلمان اداری فعالیت میکند.  Post was g​ener᠎ated by GSA Content Generat or Demov er​sion!

فروشگاه ایرکوک از سال 1395 تاکنون به صورت کاملا تخصصی در حوزه تأمین و فروش لوازم بادی و تجهیزات شنا و خدمات تعمیر محصولات بادی فعالیت می کند. فروشگاه ایرکوک در تلاش است جدیدترین محصولاتی که در حوزه تفریحات آبی بادی تولید می شود را در کوتاه ترین زمان در دسترس شما قرار دهد. راه اندازی مبل بادی هندسی بست وی به راحتی در مدت زمان کوتاهی، پس از چند مرحله ساده انجام میشود، قبل گفتن مراحل ابتدا باید در نظر داشته باشید که مبل پمپ باد نداشته و برای باد کردن آن نیاز به یک پمپ دارید که میتوانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس آنرا تهیه کنید، سپس محل قرارگیری آن را به خوبی تمیز کرده و چک کنید که شئ تیز و برنده ای در اطراف آن نباشد، پس از آن نازل پمپ را به دریچه هوای محصول متصل کرده و اقدام به باد زدن آن کنید، پس باد زدن هر بخش با بستن درپوش محفظه هوای از خروج باد به بیرون جلوگیری کنید، وقتی محصول کاملا از باد پُر شد آماده استفاده و نشستن میباشد. روی کارتن در قسمت وسط نیز شکل محصول و در پایین ابعاد مبل به سانتی متر و اینچ در کنار بارکد اسکنر درج شده است که می توان از طریق دستگاه اسکنر آن را اسکن کرد.

عکس مبل بادی بسکتبالی روی جعبه در قسمت پایین سمت چپ و مدل محصول YT-113 در زیر آن قرار دارد، در قسمت پایین سمت چپ گواهی نامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 و ابعاد محصول درج شده است. این فروشگاه دارای بخش چت آنلاین است که در آن میتوانید سؤالات خودتان را قبل از خرید پرسیده و جوابش را بگیرید. در قسمت بالا عکس محصول به همراه هشدار هایی در رابطه با نحوه استفاده از آن به دو زبان انگلیسی و چینی و مدل محصول نوشته شده است و در قسمت پایین عکس محصول و بار کد و توضیحاتی درباره شرکت سازنده و سایت آنها قرار دارد. با در دست گرفتن کارتن مبل بادی نمایندگی بست وی خواهید دید که از قسمت کناره چسب خورده و کارتن از این قسمت باز می شود. ستونهای مرمرین این بنا از معبد «آرتمیس» و نیز از نقاط مختلف دنیا به آنجا آورده شدهاست. این بنا بزرگترین کلیسای زمان خود بوده و این امر برای ۱۰۰۰ سال واقعیت داشت تا این که کلیسای جامع در سیویل (Seville) اسپانیا ساخته شد. گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۸۲ و به ریاست استاد محمد کریم فضلی و انتخاب دکتر مهدی فضلی تاسیس شد.

دارد که دست شما را هنگام انتخاب به راحتی باز میگذارد. لوگو اینتایم در بالا سمت چپ قرار دارد و در قسمت های کناری اسم مبل و لوگو شرکت قرار دارد. روی کارتن در قسمت بالا عبارت Comfort Quest که نام محصول می باشد و نام برند Bestway نقش بسته است. قسمت های کناری و باریک کارتن، اطلاعاتی که لازم است به آن ها توجه شود به زبان های مختلف نوشته شده است. آیا با مبل های بادی و مزایای آن آشنا هستید؟ راه اندازی و استفاده از این مبل بادی کم حجم بسیار آسوده بوده و توسط کوچکترین پمپ های باد( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) نیز قابل راه اندازی خواهد بود که برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کنید و در انتها اقدام به باد زدن آن نمایید. صندلی بادی تک نفره یکی از این محصولات بوده است که افراد با طراحی خاص آن را مورد علاقه قرار خواهند داد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن