MBTA به اجازه سواران در برخی از مسیرهای اتوبوس ببینید چقدر شلوغ اتوبوس بعدی است

توسط adamg در پنج شنبه, 06/19/2020 - 11:40am می باشد یک مثال از 1 ، MBTA امروز اعلام کرد تجربی ابزار برا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399
Some crowding on a Route 1 bus

یک مثال از 1 ،

MBTA امروز اعلام کرد تجربی ابزار برای برخی از اتوبوس سواران است که اجازه دهید آنها را می دانم که اگر اتوبوس در راه است که شاید بیش از حد شلوغ برای سلیقه های خود را در این زمان نامشخص است.

از "ازدحام اطلاعات خلبان" امروز راه اندازی شد برای 1, 15, 16, 22, 23, 31, 32, 109 و 110 مسیرهای. در اصلی MBTA اتوبوس برنامه صفحه با کلیک بر روی یک فرد تعداد مسیر و سپس بر روی یکی از آیکون های فلش است که نشان می دهد اتوبوس در مسیر به ببینید که چقدر شلوغ اتوبوس به ویژه در لحظه.

MBTA انتخاب این مجموعه برای اولین بار از نه مسیرهای اتوبوس به خلبان در زمان واقعی اطلاعات به عنوان این مسیرهای شلوغ با ویژه بالا ridership در طول بیماری همه گیر. برای هر مسیر MBTA مشتری, تکنولوژی, تیم, تایید, صحت واقعی-زمان ازدحام اطلاعات از طریق کتابچه راهنمای مسافر می شمارد.

تراکم سطح به عنوان "شلوغ" "برخی از ازدحام" و "شلوغ نیست." این استانداردها بر اساس به طور موقت کاهش تراکم آستانه استاندارد است که جای اجتماعی فاصله اقدامات با مشتریان قادر به یادگیری بیشتر در مورد این آستانه در mbta.com/crowding. این اطلاعات نیز همچنان در دسترس را به مشتریان به عنوان مشترک المنافع انتقال از طریق آن افتتاح فاز MBTA مشتری فن آوری تیم تنظیم به عنوان مورد نیاز برای بهترین ارتباط این اطلاعات است.

وجود دارد یک فیلم کوتاه با دستورالعمل در مورد چگونه برای پیدا کردن اطلاعات.

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن