ملبورن شروع می شود شش هفته مستند در ترس از دوم Covid-19 موج

صادر شده در: 09/07/2020 - 05:00 استرالیا دوم پرجمعیت ترین شهرستان آغاز شد شش هفته مستند در روز پنجشنبه پس از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

استرالیا دوم پرجمعیت ترین شهرستان آغاز شد شش هفته مستند در روز پنجشنبه پس از افزایش جدید کروناویروس موارد به عنوان متحده در سراسر کشور محکم داخلی مرزها برای جلوگیری از موج دوم فراگیر در کشور است.

تبلیغات

استرالیا اجتناب بالا تلفات تعداد کشورهای دیگر به COVID-19 همه گیر است که کشته 544,055 مردم در سطح جهانی است اما شیوع در ملبورن باعث ایالت ویکتوریا به اعمال "خود منزوی" سفارشات برای شهرستان را حدود پنج میلیون نفر است.

ویکتوریا در روز چهارشنبه گزارش داد 134 عفونت های جدید را در روز گذشته رکورد افزایش, اما بالاتر از نرخ کشورهای دیگر.

دیگر کشورها و مناطق را ثبت یا چند صفر موارد در هفته های اخیر و در ادامه به بازگشایی اقتصاد خود را.

شمال ایالت کوئینزلند گفت: این امر ممنوعیت غیر-ساکنان ورود از ویکتوریا. آن را به باز کردن مرزهای خود به مردم را از دیگر کشورها و مناطق در روز جمعه.

حتی مردم رفت و آمد از ویکتوریا که مایل به پرداخت برای اجباری 14-روز هتل قرنطینه خواهد بود ممنوع, کوئینزلند دولت گفت.

"آنها در حال تصمیم گیری است که که دو هفته است و هزینه است که ارزش آن به خارج از ویکتوریا" معاون نخست وزیر استفان مایلز گفت: در یک کنفرانس کنفرانس خبری.

"ما نمی خواهیم که برای ادامه," او اضافه شده است.

این کشور پرجمعیت ترین ایالت نیو ساوت ولز (NSW) بسته آن به شدت قاچاق در مرز به کشور همسایه ویکتوریا در روز چهارشنبه. جنوب استرالیا نیز بسته مرز خود را با ویکتوریا.

"ما قطعا در مراحل مختلف این بیماری همه گیر" NSW برتر Gladys Berejiklian خبرنگاران در سیدنی.

NSW مقامات گزارش جدید 13 coronavirus موارد در 24 ساعت تا پنج شنبه صبح که 11 شد در خارج از کشور ورود در هتل قرنطینه و دو نفر از اعضای یک خانواده که در حال بازگشت از ملبورن. NSW می گوید هر کسی که از ویکتوریا باید خود جدا برای 14 روز.

دولت جزیره تاسمانی نگه داشته و مرز خود را بسته به ویکتوریا و تمدید وضعیت اضطراری به پایان ماه اوت به دلیل ویکتوریا شیوع. تاسمانی است نه گزارش یک مورد جدید در نزدیک به هشت هفته.

استرالیای غربی دولت بسته شده بود مرز خود را به بقیه از استرالیا به طور نامحدود قبل از آخرین شیوع در ویکتوریا.

پس از اجرای محدودیت در اوایل شیوع کروناویروس در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر در استرالیا آغاز شده بود به سهولت آن مستند در ماه مه به احیای اقتصاد خود را پس از یک کاهش قابل توجهی در میزان عفونت.

استرالیا تا کنون ثبت شده در مورد 8,900 عفونت و 106 روز پنج شنبه.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب