مسی اقامت در 'باشگاه زندگی خود را' بارسلونا را تایید می کند، اما خشم در رئیس جمهور

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 19:08 لیونل مسی روز جمعه گفت در بارسلونا خواهد ماند و اصرار داشت که هرگز نمی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 19:08

لیونل مسی روز جمعه گفت در بارسلونا خواهد ماند و اصرار داشت که هرگز نمی تواند علیه «باشگاه زندگی اش» به دادگاه برود

تبلیغات
ادامه

اما او حمله نیش دار به جوزپه ماریا بارتومیو رئیس جمهور بارسا را آغاز کرد و او را متهم کرد که به توافقی برمی گردد تا اجازه دهد در پایان فصل گذشته به صورت رایگان آنجا را ترک کند.

مسی در مصاحبه ای با گل که روز جمعه منتشر شد، گفت: «رئیس جمهور همیشه می گفت که در پایان فصل می توانم تصمیم بگیرم که آیا می خواهم بروم یا می خواهم بمانم و در پایان به حرف ش ختم نشد.»

"من فکر کردم و ما مطمئن بودیم که من آزاد هستم. رئیس جمهور همیشه می گفت که در پایان فصل می توانستم تصمیم بگیرم که بمانم یا نه و حالا این واقعیت را نگه می دارند که من قبل از ۲۰ خرداد نگفتم که معلوم می شود در ۱۰ ژوئن در وسط این ویروس گهی برای لیگ رقابت می کردیم و این بیماری که تمام تاریخ ها را تغییر داد.»

مسی 33 ساله افزود: و این دلیلی است که قرار است در باشگاه ادامه دهم... چون رئیس جمهور به من گفت که تنها راه خروج پرداخت بند آزادی ۷۰۰ میلیون یورویی است.

او می گوید: «این غیرممکن است و بعد راه دیگر رفتن به دادگاه بود. من هرگز علیه بارسا به دادگاه نمی رفتم چون باشگاهی است که دوستش دارم، که از زمان ورودم همه چیز را به من داد، باشگاه زندگی من است، من زندگی ام را اینجا ساخته ام.»

مسی گفته بود که می خواهد باشگاهی را که به عنوان یک پسر به آن پیوست پس از شکست تحقیرآمیز ۸ بر ۲ بارسلونا به بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ماه اوت ترک کند.

وکلای او یک بوروف فرستادند که قصد او برای رفتن رایگان در ۲۵ اوت را بیان می کرد اما مسی می گوید او پیش از این بارها احساساتش را برای بارتومیو روشن کرده بود.

مسی گفت: من به باشگاه به خصوص رئیس جمهور گفتم که می خواهم بروم. «من تمام سال را به او می گفتم. معتقد بودم وقت آن رسیده است که کنار برویم.

همه چيز سخت شد

او می گوید: «من معتقد بودم که باشگاه به جوانان بیشتر، افراد جدید نیاز دارد و فکر می کردم وقتم در بارسلونا به پایان رسیده است، خیلی احساس تاسف می کنم چون همیشه می گفتم که می خواهم کارم را در اینجا به پایان برسونم.

او می گوید: «سال بسیار سختی بود، در تمرینات، در بازی ها و در رختکن رنج زیادی بردم. همه چیز برایم خیلی سخت شد و زمانی پیش آمد که به دنبال اهداف جدید، افق های جدید در نظر گرفتم.

او می گوید: «به خاطر نتیجه لیگ قهرمانان مقابل بایرن نبود، مدت ها بود که به آن فکر می کردم. من به رئیس جمهور و رئیس جمهور همیشه می گفتم که در پایان فصل می توانم تصمیم بگیرم که آیا می خواهم بروم یا می خواهم بمانم و در پایان به حرفش ختم نشد.»

مسی با وجود اندوه ش اصرار دارد که همه اش را برای بارسلونا در فصل آینده تحت مربی جدیدشان رونالد کومان بدهد، با قرارداد فعلی اش که قرار است در ژوئن سال آینده منقضی شود.

مسی هفته گذشته در حالی که به تلاش برای وادار کردن یک حرکت ادامه می داد، در تمرینات پیش فصل غایب بود.

مسی می گوید: «من در بارسا ادامه می دهم و نگرشم تغییر نمی کند، مهم نیست چقدر می خواستم بروم.»

«من همه تلاشم را می کنم. من هميشه ميخوام برنده بشم، رقابتي هستم و دوست ندارم هيچوقت از دست بدم... گفتم قبل از اینکه نتونیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم. حالا نميدونم چه اتفاقي ميفته .

او می گوید: «یک مربی جدید و یک ایده جدید وجود دارد. این خوب است، اما بعد باید ببینیم تیم چگونه پاسخ می دهد و اگر به این معنی است که می توانیم رقابت کنیم یا نه. چیزی که می توانم بگویم این است که من می ماندم و بهترین هایم را می دهم.»

(AFP)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن