مسی در هدف به بارسلونا بازگشت به اکشن با thumping 4-0 برنده

صادر شده در: 14/06/2020 - 08:45بروز رسانی: 14/06/2020 - 08:45 لیونل مسی به ثمر رساند و برداشت دو کمک به لالی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

لیونل مسی به ثمر رساند و برداشت دو کمک به لالیگا رهبران بارسلونا کاسته و به یک پیروزی 4-0 دور به مبارزه واقعی مایورکا در شنبه ساخت کامل بازگشت به اکشن فوتبال اسپانیا پس از سه ماه وقفه به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

تبلیغات

قهرمانان خاموش کردم برای شروع پرواز زمانی که هافبک شیلی آرتورو ویدال به ثمر رساند با یک غواصی هدر در دقیقه دوم بازی در حالی که کرون بین المللی مارتین Braithwaite به ثمر رساند اولین گل بارسا بعد از آن در نیمه اول.

جوردی آلبا پس از آن اضافه شده یک گل سوم بارسا در دقیقه 79 پس از چفتی کردن به یک طریق توپ از مسی که تا به حال نیز راه اندازی Braithwaite هدف با یک ضربه سر.

آرژانتین پس از تکمیل به ثمر رساند با یک اعتصاب منحرف در زمان توقف شبکههای 20 لیگ اهداف 12th فصل در یک ردیف.

برنده طول می کشد بارسا به 61 امتیاز پس از 28 بازی پنج روشنی از نزدیکترین رقبای رئال مادرید که میزبان ایبر روز یکشنبه در بازی اول خود بازگشت.

"ما کنترل بازی و این یک عملکرد عالی پس از رقابت برای سه ماه" گلزن آلبا گفت.

"ما در حال حاضر 10 باید برنده بازی بروید و ما واقعا به دنبال به جلو به آنها."

این بازی در پشت درهای بسته برای جلوگیری از گسترش بیشتر این رمان coronavirus اما یک فن با پوشیدن یک پیراهن آرژانتین به نحوی ساخته شده آن را به زمین تنها به سرعت دور گرفته شده توسط نیروهای امنیتی.

لوئیس سوارز ساخته شده و اولین حضور خود را پس از مجروح شدن زانو خود را شش ماه پیش از آمدن به زمین در نیمه دوم در حالی که خود را همکار اروگوئه رونالد Araujo آمار پست در مدت کوتاهی قبل از آلبا زده.

مایورکا اشغال نهایی سقوط نقطه در لالیگا اما با وجود سنگین از دست دادن آنها به یک مناسب و معقول حساب خود را با 19 ساله ژاپنی بازیساز Takefusa Kubo کشیدن رشته ها.

Kubo آزمایش بارسا حافظ Marc-Andre ter Stegen در نیمه اول در حالی که حول و حوش Budimir لاگو تاریخ و Abdon Prats دیدم همه عکس فقط گسترده ای از هدف پس از فاصله.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن