#MeToo خرید اینترنتی در تصویری بازی شرکت یوبی سافت می تواند سیگنال صنعت تغییر

صادر شده در: 14/07/2020 - 17:41 پس از سالها نهفته جنجال بر تبعیض جنسیتی در صنعت بازی های ویدئویی تغییر ممکن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

پس از سالها نهفته جنجال بر تبعیض جنسیتی در صنعت بازی های ویدئویی تغییر ممکن است در راه خود را پس از خشم منجر به مدیریت تعمیرات اساسی در یوبی سافت.

تبلیغات

پس آنلاین از اتهامات سوء رفتار جنسی ناشر از Assassin's Creed و Far Cry راه اندازی یک پروب و در نتیجه خروج بیش از آخر هفته از ارشد شرکت خلاق افسر.

رئیس منابع انسانی نیز در سمت چپ به عنوان رئیس عملیات در کانادا که در آن بازی ساز است بزرگترین استودیو.

مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Yves Guillemot تایید کرد که "یوبی سافت کاهش یافته است کوتاه در آن تعهد به تضمین امن و فراگیر محیط کار برای کارکنان خود را".

اجرایی ousters بودند بالا-پروفایل پیروزی برای #metoo جنبش در مردسالار تصویری بازی صنعت چاپ و نشر است که شهرت برای خصومت نسبت به زنان است.

اتهامات در رسانه های اجتماعی از آزار و اذیت و سوء استفاده قرار داده اند تعدادی از ناشران بازی های ویدئویی و همچنین مردم در جامعه بازی در اطراف با کشش پلت فرم.

در سال 2014 دو برجسته زنان در توسعه دهندگان شد اهداف آنلاین آزار و اذیت کمپین شناخته شده به عنوان Gamergate و دیده می شود توسط بسیاری به عنوان یک واکنش به فشار در حال رشد در مورد تبعیض جنسی.

'سمی'

زنان Ubisoft کارکنان به عنوان "سمی" فرهنگ کار در این شرکت به خصوص در کانادا studios.

یک زن که خواسته نام او را نمی شود به خبرگزاری فرانسه گفت که "کار بر روی Far Cry من هزینه دو burnouts روانی و آزار و اذیت و تحقیر و منابع انسانی هرگز به زحمت به من گوش دهید".

یکی از کارکنان گفت: در رسانه های اجتماعی که در مدت کوتاهی پس از ورود در یوبی سافت یک رهبر تیم به او گفت که او استخدام شد چرا که او "زیبا" اما "تعجب همه را شما انجام کار خود را به خوبی".

او کشف یک لیست پستی که در آن مردان توصیف آنچه زنان با پوشیدن "پس بچه ها می توانید یک نگاه".

او پس از دریافت نظرات در مورد او به نظر می رسد ناخواسته دعوت از مافوق و "به طور منظم باریکش در کون و پستان" در حالی که با استفاده از یک گذرگاه بین ساختمان ها.

یک کارمند سابق گفت: "در یوبی سافت افرادی که در انجام کارهای بد هستند متاسفانه محافظت می شود. آنها اغلب بسیار قرار می گیرد و اگر شما به منابع انسانی یا به مدیران آنها معمولا انجام هیچ چیز نیست."

دیگر قرار داده و سرزنش در "work hard, play hard" فرهنگ در داخل شرکت.

"این جایی است که یکی ایجاد یک آب و هوا است که امن نیست, که در آن بازدارندگی را کاهش داده و افراد درگیر در درنده رفتار."

لارا تحول

در یوبی سافت خلاق تیم تنها یک پنجم کارکنان زن هستند.

ایزابل Collet یک محقق فرانسوی است که با مسئله مورد مطالعه در این صنعت به طور کلی گفت: "بیشتر زنان نیاز به یک تمایل به بهتر به آنها خوش آمد".

Collet گفت: "تصویری ناشران بازی امروز رئال شرکت هایی که باید واقعی ابزار در برابر آزار و اذیت".

اما او افزود که این بخش بود "نه لزوما بدتر" از دارو یا روزنامه نگاری.

فانی لینون پناه بگیرند یک محقق در فرانسه CNRS موسسه تحقیقات گفت: "آنچه آزار دهنده است این است که تبعیض جنسی را می توان بیشتر در انواع دیگر رسانه ها بدون لزوما آن را متوجه شود".

شده است وجود دارد برخی از تغییرات در نمایندگی زنان در بازی های خود را.

در موفق Lara Croft, بازی, قهرمان بدل از بیش از حد انگیز و چادری را به حالت نرمال بدن پوشیده شده توسط لباس مناسب برای او ماجراهای.

"بسیاری از بازی ها در حال حاضر بدون کلیشه, اما برخی هنوز در آنها شرکت گسترده و است که معمولا شامل یک hypersexualisation از بدن" گفت: لینون پناه بگیرند.

"زنان بلند و باریک و به خوبی متناسب مردان را متنوع تر می سازد اما بسیاری از آنها جوان و ورزشی است. ما تا پایان با یک چشم انداز است که شبیه به آن ارائه شده توسط رسانه های دیگر مانند تبلیغات برای مثال," او اضافه شده است.

از سوی دیگر لینون پناه بگیرند با اشاره به یوبی سافت 2018 Assassin's Creed اودیسه برای ارائه به کاربران انتخاب از زنان با شخصیت های واقعی بدن از رزمندگان.

"ما در حال دیدن زنان بیشتر شخصیت های ظهور که کمی badass'," او گفت:.

اما پر زور ابی در بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد در ماه ژوئن به لگد کردن یک طوفان نظرات در مورد "غیر واقعی" بدن یک زن -- نشان میدهد که برخی از پرنیان کلیشه باقی می ماند به خوبی تثبیت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب