متس outfielder Yoenis Cespedes برگ های تیم مردد خارج از فصل

زمانی که متس نیویورک پیدا Yoenis Cespedes خوب بود آنها نیز آموخته outfielder بود تصمیم گرفتند از بقیه این فصل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 مرداد 1399

زمانی که متس نیویورک پیدا Yoenis Cespedes خوب بود آنها نیز آموخته outfielder بود تصمیم گرفتند از بقیه این فصل است.

ساعت پس از Cespedes نمی گزارش به ورزشگاه در آتلانتا بدون توضیح متس کشف شده در اواخر نوبت از روز یکشنبه 4-0 از دست دادن است که او نمی تواند به عقب در این سال به دلیل coronavirus نگرانی.

"من بسیار شگفت زده" مدیر لوئیس Rojas گفت. "او و من تا به حال مکالمات به طور منظم در مورد زمان بازی که در آن او در حال رفتن به ضربه در صف ساختمان او را در خود."

Cespedes رفت 0-for-4 در یک 7-1 ریزش شنبه. او 5-برای-31 (.161) با 15 strikeouts در این فصل است.

این متس ارسال بیانیه ای از مدیر کل برودی ون Wagenen در اوایل نوبت یکشنبه گفت که آنها نمی تواند پیدا کردن Cespedes. ون Wagenen گفت: این سازمان بعدها مطلع Cespedes' عامل است که او تا به حال تصمیم به انتخاب کردن.

Coronavirus نگرانی: کابوس اولین توقف فصل برای میامی مارلینز به پایان رسید که آنها در سمت چپ فیلادلفیا که در آن آنها در انزوا برای یک هفته پس از فصل خود را باز سری به دلیل شیوع کروناویروس که کنار نیمی از این تیم است.

با تحت تاثیر بازیکنان در حال حاضر در میامی سالم Marlins سفر به Baltimore, جایی که آنها در حال برنامه ریزی برای از سرگیری بازی سه شنبه.

برای دومین روز متوالی Marlins نداشت جدید آزمون مثبت در میان بازیکنان و کارکنان با توجه به یک منبع.

فیلادلفیا فیلیز که سری آخر هفته با Blue Jays به تعویق افتاد, همچنین تا به حال هیچ جدید مثبت. این تیم به کار شهروندان در بانک پارک قبل از از سرگیری بازی دوشنبه در استادیوم یانکی.

سنت لوئیس کاردینالز که سه بازی در میلواکی به تعویق افتاد پس از مثبت ویروس آزمایش شد و در انتظار نتایج بیشتر برای آمدن دوشنبه با توجه به St. Louis Post-Dispatch که تعیین اینکه آیا آنها سر به دیترویت برای یک سری شروع به شنبه.

به طور خلاصه: مایک ماهی قزل آلا است که انتظار می رود به بازگشت به لس آنجلس فرشتگان در روز سه شنبه پس از از دست رفته چهار بازی به همراه همسر و پسر تازه متولد شده. ماهی قزل آلا و همسر جسیکا به هنگام تولد اولین فرزند خود را به پنج شنبه. ... گزارش گفت که فرشتگان right-hander Shohei Ohtani رفت و برای MRI آزمون پس از چند روز شروع در برابر Astros پس از ناراحتی در تبادل بازو. او راه می رفت و هشت از 16 مورد در این فصل است. ... تخمیر قرار داده Ryan براون در 10 روز مجروح لیست با یک عفونت در انگشت راست. ... هوستون کرونیکل گزارش داد که Astros قرار داده و نزدیک روبرتو اسونا در 10 روز IL با آرنج راست درد. ... پادرس داده baseman اریک Hosmer در 10 روز IL با معده است. ... این متس منتقل سابق یک infielder Jed زن lowrie از 10 روز IL به 45 روز IL. ... Milwaukee Brewers نیمکت مربی پت مورفی دچار حمله قلبی طی یک شنبه تیم تمرین در Miller Park اما مقامات تیم گفت: او باید در خارج از بیمارستان این هفته است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب